LPP szuka kreatywnych pracowników

Firma LPP, właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay prowadzi największą w historii firmy internetową kampanię, promującą ją jako pracodawcę. Poszukuje projektantów, kupców mody, grafików i technologów odzieży.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

LPP szuka kreatywnych pracowników

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

8 gru 2015 17:00


LPP rekrutuje obecnie pracowników na kluczowe stanowiska w działach przygotowania produktu. Poszukiwane są osoby chcące rozwijać się w branży modowej na stanowiskach projektantów, kupców mody, grafików i technologów odzieży. Firma, której zaplecze projektowe mieści się w Gdańsku oraz Krakowie, obok licznych benefitów, oferuje także wsparcie relokacyjne dla nowych pracowników.

Głównym celem kampanii reklamowej i działań PR jest promowanie wizerunku firmy, jako atrakcyjnego pracodawcy w strategicznych z punktu widzenia rozwoju przedsiębiorstwa grupach zawodowych, wśród osób będących na różnych etapach drogi zawodowej – od doświadczonych specjalistów, przez absolwentów szkół odzieżowych oraz akademii sztuk pięknych, aż po młode osoby zainteresowane modą i projektowaniem odzieży.

– Praca w dużej firmie, takiej jak nasza, części osób z sektora kreatywnego bardziej niż z twórczym zajęciem, które daje realny wpływ na  popularyzowanie trendów, kojarzyć mogłaby się z korporacyjnymi normami i stylem bycia – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor działukomunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju.

– Zapraszając szerokie grono odbiorców kampanii do poznania kulisów naszej pracy, chcemy pokazać, że praca u nas daje szansę ogromnego rozwoju i ułatwia poznanie branży modowej. I to właśnie osoby kreatywne, z dużym potencjałem znajdą tu pole do działania. Co istotne, atmosfera panująca w LPP w niczym nie przypomina stereotypowej korporacji. Przykładem jest już sam sposób ubierania się: kwintesencja luzu i indywidualnego wyrażanie siebie – wyjaśnia.

Gdzie kandydaci mogą szukać informacji?

W działaniach reklamowych postawiono na najbardziej rozpoznawalną markę LPP, stąd koncepcja „Reserved 5+” jako punkt wyjścia do pokazania firmy, poprzez historie jej pracowników. Fraza „5 z plusem” ma podwójne znaczenie – kojarzy się z rozwojem oraz osiągnięciami powyżej przeciętnej i jednocześnie zapowiada debiut szóstej marki LPP.

Integralnym elementem kampanii jest strona internetowa. W serwisie wykorzystano wizerunek oraz wypowiedzi pracowników. Znalazły się na niej również podstawowe informacje, które mogą przydać się osobom zainteresowanych pracą w LPP, a także mechanizm, dzięki któremu kandydaci mogą wysyłać swoje aplikacje na poszczególne stanowiska, do preferowanych przez siebie marek.

Działania reklamowe i współpraca z redakcjami portali realizowane są przez dział komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju we współpracy z działem HR. Za kreację i realizację działań w sieci w odpowiada agencja copuz.com, która od lat realizuje dla LPP internetowe kampanie na rynku polskim, a także w Rosji, na Ukrainie, w Czechach, Chorwacji oraz w Niemczech.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA