Jak przyciągnąć ludzi? Employer branding atakuje z każdej strony

Heineken, Lidl, EY czy Randstad i Amazon. Na rynku pracy niemal wszystkim brakuje kandydatów. Dlatego też firmy próbują przyciągnąć talenty poprzez employer branding. Oto 10 najciekawszych kampanii, które powstały w ostatnim czasie.

Autor: Justyna Koc 6 paź 2016 7:39

REKLAMA

Heineken

Heineken  zaskakuje swoją kampanią. Na specjalnie utworzonej stronie internetowej, rekruter zaprasza kandydata do udziału w wirtualnej rozmowie kwalifikacyjnej. W trakcie wywiadu pada 12 pytań, które mają pomóc znaleźć odpowiedź na pytanie, kim jest się naprawdę. Wirtualny rekruter opowiada również o świecie marki Heineken i możliwościach, jakie może zaoferować potencjalnym pracownikom.

Na końcu kandydat dowiaduje się jakim jest typem osobowości to np. badaczem, realizatorem, inicjatorem czy tradycjonalistą. Wtedy też można złożyć aplikację o realne stanowisko pracy.

Oprócz interaktywnej gry, powstał również spot promujący kampanię Heineken Go Places.


Puls HR Puls HR

Jak przyciągnąć ludzi? Employer branding atakuje z każdej strony

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA