Jak prześwietlić przyszłego pracodawcę?

Wcześniejsze rozeznanie profilu pracodawcy względem naszych kwalifikacji i oczekiwań może okazać się o wiele bardziej efektywne niż hurtowe wysyłanie CV – tłumaczy ekspert programu „RECEPTA na sukces w farmacji 2”, specjalista ds. HR, Marta Lebuda.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Jak prześwietlić przyszłego pracodawcę?

PODZIEL SIĘ


Autor: rynekaptek.pl

rynekaptek.pl

29 lut 2016 16:41


- Oczywiście nie możemy mieć pewności, że pozwoli nam to uniknąć rozczarowania daną firmą czy stanowiskiem, ale da chociaż ogólny pogląd na to, czy zgadzamy się np. z wizją korporacji i wartościami, którymi się kieruje. Młodzi z generacji Z do poszukiwania interesujących ich informacji z powodzeniem mogą wykorzystywać swoje mocne strony: wysoką zdolność funkcjonowania w świecie wirtualnym i otwartość - podkreśla ekspert, podpowiadając studentom III, IV i V roku farmacji, jak realizować plany zawodowe.

Obecnie przyszli pracownicy mają znacznie więcej możliwości sprawdzenia swoich potencjalnych pracodawców niż ich starsi koledzy. Gdzie szukać informacji? Przede wszystkim na stronie internetowej firmy i na profilach w serwisach społecznościowych.

Na ich podstawie można zobaczyć, jak firma komunikuje się w Internecie – czy zamieszcza aktualne informacje na swojej stronie www, prowadzi profile w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, GoldenLine), a nawet jak reaguje na krytykę czy negatywne komentarze. Warto również zwrócić uwagę na to, czy dana organizacja zamieszcza na swojej stronie informacje o branżowych sukcesach i nagrodach.

Więcej tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA