Jak napisać dobre CV? Tych słów lepiej unikać

Przygotowując CV, warto rozważyć używanie niektórych sformułowań. Ich odbiór może być negatywny.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Jak napisać dobre CV? Tych słów lepiej unikać

PODZIEL SIĘ


Autor: PAP/AT

5 wrz 2016 7:43


Jednym ze słów, nad którego użyciem warto się zastanowić, jest "zarządzanie". Zdaniem Karoliny Korzeniewskiej, eksperta Antal ds. rekrutacji w branży ubezpieczeń, informację o tym, że kandydat zarządzał, np. projektem lub zespołem, można odebrać tak, jakby sam robił niewiele - poza mówieniem innym, co jest do wykonania - pisze "Puls Biznesu".

"Zarządzanie konfliktem lub kryzysem można interpretować tak, jakby najpierw dopuściło się do tego, że rzeczony konflikt lub kryzys powstał, a następnie angażowało się innych do rozwiązania sytuacji" - dodaje.

Czytaj też: Zbyt wysokie kwalifikacje przeszkodą w rekrutacji

Dlatego, jak pisze Puls Biznesu, zamiast ogólnego sformułowania, kandydat powinien posłużyć się konkretnym przykładem lub przytoczyć liczby.

Umiejętnością, którą lubi chwalić się wielu kandydatów, jest znajomość pakietu Office. Warto pamiętać o tym, że obecnie nie jest to żaden wyróżnik. Elementem każdego CV jest też informacja o znajomości języków. Nie warto wymieniać takich, których poziom nie jest przynajmniej średnio zaawansowany - czyli taki, w którym bez problemu przeprowadzimy rozmowę biznesową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.