Jak Kompania Piwowarska pracowników szuka

Gra o Bro jest elementem I etapu rekrutacji do nowego portalu Kompanii Piwowarskiej. Aplikacja składa się z kilku rund. Każdy gracz tworzy postać, której nadaje cechy swojej osobowości.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Jak Kompania Piwowarska pracowników szuka

PODZIEL SIĘ


Autor: Anna Goc

19 sie 2013 8:00


Nowy portal Beerlovers.pl należy do Kompanii Piwowarskiej. Rekruterzy szukają osób na stanowiska koordynator i specjalista ds. interaktywnych. Do teamu beerloversów dołączą osoby, dla których nieobce jest środowisko social media, z dobrą znajomością języków obcych, odznaczające się skutecznością w działaniu.

- Niezbędne są również umiejętności redaktorskie i kreatywność kandydatów. Wiedza o piwie jest mile widziana, ale nie jest decydującym kryterium - mówi Maciej Kaliciński, Strategy Director w Grupie Kalicińscy.com.

Jakie są zasady rekrutacji? - Gra o Bro jest elementem I etapu rekrutacji. Aplikacja składa się z kilku rund. Po wypełnieniu danych osobowych każdy „gracz" tworzy postać, której nadaje cechy swojej osobowości. Gra zawiera również pytania otwarte, sprawdzające praktyczną wiedzę kandydatów - wyjaśnia Maciej Kaliciński.

W drugim etapie rekrutacji kilkunastu wybranych kandydatów zostanie zaproszonych na warsztat w siedzibie Kompanii Piwowarskiej w Warszawie lub w browarze w Tychach, podczas którego nie tylko będzie rozwiązywać zadania rekrutacyjne, ale również poznawać ciekawostki na temat piwa. Ostatnią fazą będzie rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy najlepiej wypadli w całym procesie rekrutacji.

- Rekrutujemy do redakcji portalu o silnie social mediowym charakterze, dlatego taka droga była dla nas naturalna. Dzięki niestandardowej formie kampanii rekrutacyjnej, Kompania Piwowarska ma nadzieję dotrzeć do wyjątkowo kreatywnych osób, które szukają ambitnej pracy. Chcemy wyłonić najlepszych, a dzięki tym działaniom mamy większą szansę zainteresować ich ofertą - mówi Maciej Kaliciński.

Jakimi kompetencjami będą musieli wykazać się przyszli pracownicy portalu? Kwalifikacje niezbędne do pracy na stanowisku specjalista ds. interaktywnych (Web Beer Master), to m.in. umiejętność tworzenia atrakcyjnych komunikatów na stronie i w social mediach, podstawowa obsługa Adobe Photoshop, znajomość Google Analytics oraz mechanizmów wpływających na pozytywne pozycjonowanie stron internetowych (SEO). Mile widziane będzie doświadczenie w prowadzeniu własnych stron, blogów itp.

Od osoby, która obejmie stanowisko koordynatora ds. interaktywnych (Mobeeratora) rekruterzy oczekują m.in. doświadczenia w prowadzeniu projektów interaktywnych, umiejętności koordynowania pracy zespołu projektowego oraz bardzo dobrej znajomości Internetu, komunikacji w mediach społecznościowych i podstawowej znajomość SEO. Wymagana jest także znajomość Google Analytics oraz innych narzędzi analitycznych.

- Od wystartowania rekrutacji notujemy bardzo duże zainteresowanie aplikacją. Gra o Bro przyciąga młodych, kreatywnych ludzi, na których nam najbardziej zależy. Na wyłonienie najlepszych kandydatów mamy trzy tygodnie - dodaje Maciej Kaliciński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA