Horton International. Nowy gracz branży rekrutacyjnej na polskim rynku

Działalność w Polsce rozpoczyna Horton International - wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych firma executive search. Firma specjalizuje się w rekrutacji kadry zarządczej.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Horton International. Nowy gracz branży rekrutacyjnej na polskim rynku

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

20 lis 2013 14:19


Partnerem Hortona w Polsce stała się polska spółka - Executive People. W 2013 r. została wydzielona ze struktur grupy People, by rozpocząć działalność jako partner amerykańskiego gracza.

Czytaj też: Łowcy głów polują na specjalistów

Firma specjalizuje się w rekrutacji kadry zarządczej i menedżerów najwyższego szczebla dla polskich i globalnych korporacji. W związku z dynamicznym rozwojem działalności, w 2013 roku została ona wydzielona ze struktur grupy People, by rozpocząć działalność jako partner Horton International. Zgodnie z umową licencyjną Executive People, będzie kontynuować swoją działalność pod międzynarodową marką Horton International Poland.

Marką będzie zarządzać Paulina Baranowska, dotychczasowy partner zarządzający Executive People. - Bardzo cieszymy się z partnerstwa z Horton International. To ważny krok w rozwoju firmy, który umożliwi nam dostęp do najważniejszych rynków na świecie i zwiększy nasz zasięg działania - mówi Paulina Baranowska, partner zarządzający Horton International Poland.

- Głównym beneficjentem tych zmian będą przede wszystkim nasi klienci, którzy uzyskają wsparcie nie tylko w projektach prowadzonych na rynku polskim, ale również w rekrutacjach międzynarodowych - dodaje.

- Rynek headhunterski w Polsce w ostatnich latach nabrał wyraźnego tempa rozwoju. Branża executive search to rynek szczególny, wymagający odpowiedniej wiedzy merytorycznej, doświadczenia i rozbudowanej sieci kontaktów. Nawiązanie przez Executive People partnerstwa z Horton International jest dodatkowym potwierdzeniem wiarygodności i pozycji naszej firmy nie tylko na rynku polskim - mówi Sebastian Popiel, członek zarządu People.

- Postrzegamy polski rynek jako bardzo perspektywiczny. Nasza wiedza, doświadczenie i budowana przez lata sieć kontaktów na międzynarodowych rynkach mogą być istotną wartością dodaną dla klientów Horton International Poland. Wierzymy także, że ta współpraca pozwoli nam uzyskać istotne efekty synergii - mówi Ross Eades, prezes Horton Group International Limited.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA