Deloitte skutecznie wykorzystuje social media do komunikacji z kandydatami

Firma doradcza Deloitte zajęła pierwsze miejsce w badaniu Online Talent Communication Poland 2014 w kategorii aktywność rekrutacyjna polskich pracodawców w mediach społecznościowych (social media).
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Deloitte skutecznie wykorzystuje social media do komunikacji z kandydatami

PODZIEL SIĘ


Autor: AT

7 kwi 2014 13:41


W ogólnym rankingu organizacji, które najlepiej komunikują się z potencjalnymi pracownikami za pośrednictwem Internetu, firmie Deloitte przypadła druga pozycja.

- Ta nagroda jest efektem kilkuletnich doświadczeń i starań zespołu Human Resources oraz Marketingu & PR, które dbają o naszą stałą aktywność w mediach społecznościowych. Cieszymy się, że nasza praca została dostrzeżona przez profesjonalny zespół badaczy i samych studentów. Uważamy, że media społecznościowe oraz blogi są niezbędnym kanałem komunikacji z młodymi ludźmi. To ich naturalne środowisko, a my starając się mówić ich językiem, przekazujemy w ten sposób niezbędne informacje oraz budujemy z nimi relacje - mówi Krzysztof Kwiecień, dyrektor działu Human Resources w Polsce i Europie Środkowej w Deloitte. 

- W Deloitte uważamy, że dialog z młodymi ludźmi w mediach społecznościowych pomaga nam przede wszystkim zrozumieć ich oczekiwania, motywację, system wartości i zainteresowania - dodaje Halina Frańczak, dyrektor marketingu w Polsce i Europie Środkowej w Deloitte. 

 Firma Deloitte Polska jest obecna m.in. na Facebooku, Twitterze oraz LinkedIn. Deloitte na swojej stronie internetowej prowadzi także aktywny serwis poświęcony karierze, na którym można znaleźć informacje o firmie, dane kontaktowe oraz oferty pracy i staży, a od niedawna działa także odświeżony blog traktujący o zagadnieniach HR, z którym związany jest znany rysownik internetowy Maciej „Zuch" Mazurek.

W badaniu Online Talent Communication (OTaC) sprawdzono jakość kanałów komunikacji pracodawców z potencjalnymi pracownikami, przeprowadziła je firma badawcza Potentialpark. Oceniano strony internetowe firm poświęcone rekrutacji i rozwoju kariery (Career Website), aktywności w mediach społecznościowych (Social Media Talent Interaction), strony internetowe dostosowane do urządzeń mobilnych i dedykowane aplikacje mobilne poświęcone karierze (Mobile Talent Interaction). Coroczne badanie przeprowadzane jest w Europie, Ameryce Północnej oraz Azji. W Polsce odbyło się ono po raz pierwszy.


Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.