CV zawierające film klikają się 7,6 razy częściej niż tradycyjne

Wśród kandydatów do pracy coraz popularniejsze stają się wideo CV. Czy faktycznie zwiększają szansę na wymarzoną pracę?
REKLAMA


Puls HR Puls HR

CV zawierające film klikają się 7,6 razy częściej niż tradycyjne

PODZIEL SIĘ


Autor: bd

28 lut 2014 16:16


Jak podaje "The Guardian" tradycyjne CV przedstawia umiejętności, kwalifikacje i doświadczenie, a CV w formie wideo umożliwia zaprezentowanie osobowości kandydata. Tego typu aplikacje poleca się w branży sprzedaży, mediów, marketingu, PR i reklamie.

Czy wideo CV jest skuteczne? VideoRecruit pozwala na tworzenie profili rekrutacyjnych z wideo lub bez niego. CV zawierające film klikają się 7,6 razy częściej niż tradycyjne.

Zdaniem specjalistów jedną z największych zalet wideo CV jest to, że w przeciwieństwie do tradycyjnych aplikacji nie mają określonej formy, dopuszczają dowolność.

Najlepiej tworzyć filmy od długości od 60 do 180 sekund. Powinny zawierać jasne przesłanie, dlaczego kandydat jest odpowiednią osobą do tej pracy. Pamiętajmy jak ważny jest język ciała. Utrzymujmy kontakt wzrokowy z kamerą, sprawiajmy wrażenie szczęśliwej, optymistycznej osoby.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Belle Helene 2014-03-04 12:25:30

I po raz kolejny artykuł bez sensu. Gdzie jest odpowiedź na pytanie czy zwiększają szanse na pracę? Ktoś nie wszystko przetłumaczył z Guardiana....?