Agencja Digital One szukała pracowników… w pociągu do Warszawy

Łódzka agencja interaktywna postanowiła zachęcić pasażerów PKP do pracy w Łodzi. Zadanie pracowników Digital One ułatwiła ciepła kawa i półtoragodzinne opóźnienie pociągu.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Agencja Digital One szukała pracowników… w pociągu do Warszawy

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

3 lis 2014 10:15


Łódzka agencja interaktywna Digital One, która tworzy kampanie marketingowe dla znanych marek tj. Lepton, Pepsi, Indesit, postanowiła szukać potencjalnych pracowników… w pociągu z Łodzi do Warszawy.

Czytaj też: Luxoft szuka pracowników na Przystanku Woodstock

- Osoby, które nas interesują, nie szukają aktywnie pracy. To praca musi ich znaleźć. Okazało się, że najlepsi specjaliści jeżdżą codziennie do Warszawy. Dlatego o godz. 6 rano wsiedliśmy z nimi do pociągu. Rozdawaliśmy kawę i informowaliśmy, że w Łodzi są ciekawe firmy i wartościowe miejsca pracy - mówi Anna Stępkowska, menedżer HR w Digital One.

Firma obliczyła, że pracownik dojeżdżający codziennie do Warszawy spędza w podróży 1250 godzin rocznie. Można by zaoszczędzić czas pracując na miejscu - w Łodzi.

Czytaj też: 4 tys. zł za friendhunting nie tylko dla pracowników

Akcja okazała się strzałem w dziesiątkę. Wiele osób od razu wysłało swoje CV, niektórzy wzięli wizytówkę. Jak podkreśliła Stępkowska w rozmowie z „GW” wzrosła także liczba wejść do zakładki „kariera” na stronie internetowej firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.