Wybrano najlepszych telemarketerów 2016 r.

Grzegorz Maliszewski, Filip Gotkiewicz, Magdalena Król, Marcin Ingersleben i Marcin Grabski zostali wybrani Telemarketerami Roku 2016.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Wybrano najlepszych telemarketerów 2016 r.

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

23 cze 2016 9:56


Rywalizacja o tytuł Telemarketera Roku trwała prawie 3 miesiące. Wzięło w niej udział blisko 180 konsultantów reprezentujących 30 firm, z których ponad 1/3 stanowiły firmy z branży finansowej. Do finału przeszło 25 telemarketerów, którzy w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB przez trzy dni prezentowali umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi telefonicznej. Jury wybrało pięciu zwycięzców.

Windykacja:

Grzegorz Maliszewski, BEST – zwycięstwo

Damian Wiśniewski, Bank BPH – wyróżnienie

Obsługa klienta:

Filip Gotkiewicz, Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo

Dorota Dzwonkowska, Bank BPH – wyróżnienie

Inne projekty:

Magdalena Król, Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo

Helpdesk:

Marcin Ingersleben, Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo

Sprzedaż outbound:

Marcin Grabski, T-Mobile – zwycięstwo

Artur Zając, UPC – wyróżnienie

Konkurs, poza wyłonieniem najlepszych telemarketerów i pracowników infolinii w Polsce, ma na celu promocję tego zawodu i podkreślanie jego wpływu na efektywność sprzedażową i marketingową firm. Jury konkursu oceniało merytoryczne przygotowanie do rozmowy, umiejętność nawiązania kontaktu z klientem, zgromadzenia informacji i zastosowania narzędzi kontrolowania rozmowy, a także poprawność języka wypowiedzi i pracę głosem. Poszukiwano telemarketera, który łączy skuteczność sprzedażową z pewną wrażliwością na klienta, na jego potrzeby. Kogoś, kto umie się dobrze dostosować do klienta. Kto zabłysnął dużą naturalnością i doskonałą umiejętnością słuchania.

– Wyniki konkursu „Telemarketer Roku” potwierdzają, że Call Center Banku Pekao wyznacza standardy obsługi klienta. W tym roku nasi pracownicy, Filip Gotkiewicz, Magdalena Król i Marcin Ingersleben wygrali we wszystkich kategoriach, w których wystartowaliśmy. To dla nas nie tylko ogromne wyróżnienie, ale przede wszystkim zachęta do dalszej pracy i podnoszenia jakości naszych usług. Z pewnością nie będzie to łatwe zadanie, ale jestem pewny, że z tak dobrym zespołem jesteśmy w stanie mu sprostać – mówi Piotr Jarosz, prezes Call Center Banku Pekao.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.