Mirecka: Food trucki to świetny rynek pracy dla młodych

• Rynek food trucków w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie.
• Food trucki to bardzo elastyczny model biznesowy
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Mirecka: Food trucki to świetny rynek pracy dla młodych

PODZIEL SIĘ


Autor: PortalSpożywczy.pl/AT

www.portalspozywczy.pl

26 kwi 2016 12:45


W Polsce segment food trucków rozwija się bardzo dynamicznie, ale czy na naszym rynku jest to sezonowy interes czy może segment, który już na stałe wpisał się do rodzimej branży gastronomicznej?

Z roku na rok food trucków w Polsce przybywa. Można to zaobserwować zwłaszcza od wiosny, kiedy ciężarówki z jedzeniem stają się nieodłącznym elementem imprez miejskich. Obecnie w Polsce jest ponad 300 food trucków, których oferta jest różnorodna.

Specyfika branży food truck’owej, czyli jedzenie na stojąco i na zewnątrz, nie odstrasza klientów, którzy stołują się w jedzeniowych ciężarówkach również poza gorącym sezonem. Właściciele food trucków, dzięki swojej dużej mobilności, mogą w każdej chwili prowadzić biznes w zupełnie innym miejscu i w ten sposób bardzo często pojawiają się np. przy biurowcach i skupiskach dużej liczby osób.

Czytaj też: Lodobusy podbijają rynek. Będzie ich więcej

– Rynek food trucków to bardzo dynamicznie rozwijająca się gałąź street food’u w Polsce. Food trucki to bardzo elastyczny model biznesowy, który odpowiada szybko na potrzeby rynku. W przeciwieństwie do lokalu stacjonarnego nie ma stałych godzin i miejsc sprzedaży. Jest tam, gdzie rzeczywiście coś się dzieje. Pracuje wtedy, gdy jest realna potrzeba, co pozwala uniknąć niepotrzebnych kosztów. To świetny rynek pracy dla wielu młodych i ambitnych ludzi. To nie chwilowa moda, a dział gastronomii, który będzie się prężnie rozwijał tak jak ma to miejsce od wielu lat chociażby w Stanach – komentuje Katarzyna Mirecka z food trucku La Chica.

Cały artykuł czytaj tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA