Zaufanie to kompetencja, której można się nauczyć

- Ty, jako lider w swojej organizacji codziennie masz możliwość budowania i kształtowania zaufania - mówi Stephen M.R. Covey, amerykański businessman, edukator, autor książki ”Szybkość zaufania”.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Zaufanie to kompetencja, której można się nauczyć

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

10 cze 2014 10:14


Stephen M.R. Covey, amerykański businessman, edukator, autor książki "Szybkość zaufania" mówi, że to lider w swojej organizacji codziennie ma możliwość budowania i kształtowania zaufania. Covey podreśla także, że zaufanie jest krytyczną kompetencją współczesnych liderów oraz stanowi ważny i mierzalny czynnik ekonomiczny.

Według eksperta nic nie przynosi tylu zysków, co ekonomia zaufania. Obalił też wiele mitów i stereotypów, np. pokazując, iż zaufanie jest kompetencją, której można się nauczyć i że można również odbudować raz utracone zaufanie.

- Ostatnie 20 lat naszych badań pokazało, że jesteśmy w stanie zbudować zaufanie i to szybciej niż nam się wydaje, a dzięki temu znacząco wpływać i kształtować jakość pracy zatrudnionych osób oraz wyniki przedsiębiorstwa - komentuje Sebastian Kotow, VP Sales & Business Development, Practice Leader-Trust, FranklinCovey Poland.

- Badania pokazują, że organizacje o wysokim indeksie zaufania osiągają wyniki średnio 286 proc. wyższe niż organizacje o niskim indeksie zaufania - dodaje Kotow.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.