Wyborowa Pernod Ricard ma nowe biuro. Pracownicy mieli wpływ na jego wystrój

Polski oddział międzynarodowego koncernu Pernod Ricard od marca ma nową siedzibę, która znajduje się na ostatnim piętrze biurowca Lumen w centrum Warszawy.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Wyborowa Pernod Ricard ma nowe biuro. Pracownicy mieli wpływ na jego wystrój

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

17 mar 2016 8:46


Na powierzchni zajmującego blisko 2,6 tys. m kw. biura przygotowano 150 stanowisk pracy, 12 sal konferencyjnych, kuchnię w formie francuskiego bistro – strefę spotkań oraz pokój relaksu. Wnętrze biura inspirowane jest silnymi markami znajdującymi się w portfolio firmy – ich charakterem, sposobem wytwarzania oraz historią.

- Zależało nam na stworzeniu przestrzeni ciekawej architektonicznie, wygodnej i przyjaznej pracownikom, ale także odzwierciedlającej wartości grupy Pernod Ricard – podkreśla Izabela Nowikowska, dyrektor HR w Wyborowa Pernod Ricard.

– Wystrój i charakter biura podkreśla aspekty, które określają nas jako pracodawcę. Co ważne, w aranżację nowego biura zaangażowani byli także nasi pracownicy. Stworzyliśmy zespół kreatywny, który wraz z architektem tworzył wizualizacje sal konferencyjnych. Pracownicy mogli też przetestować fotele biurowe, które będą im służyły w nowej siedzibie - opowiada Nowikowska.

Open space

Nowe biuro jest prawie o 1/3 większe od poprzedniej siedziby. Dzięki temu pracownicy mają więcej przestrzeni przy swoich stanowiskach pracy oraz w strefie wspólnej. Biuro zostało zaprojektowane w formie open space, by ułatwić komunikację i zwiększyć integrację pracujących w nim osób. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu biurek i zamontowaniu ścianek działowych, pracownicy są chronieni przed nadmiernym hałasem oraz mają bardzo dobry dostęp do naturalnego światła. Wszystkie głośne sprzęty, takie jak drukarki i faksy, umieszczono w wydzielonych pomieszczeniach, z dala od pracowników pracujących w open space.

Trochę Londynu i Hiszpanii

Wystrój sal konferencyjnych inspirowany jest wybranymi markami z portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Swoich pomieszczeń doczekały się flagowe produkty takie jak wódka Wyborowa czy whisky Ballantine’s. - Staraliśmy się czerpać i pielęgnować to, co wyróżnia te produkty spośród innych alkoholi i tak na przykład sala Beefeater wygląda jak stacja londyńskiego metra, a ściany sali wina Campo Viejo pokryte są charakterystyczną hiszpańską mozaiką – powiedział Marcin Mazurkiewicz z firmy architektonicznej Massive Design.

Poza dużą, nowocześnie wyposażoną kuchnią, przygotowano dodatkowe stoiska kawowe. Na całej powierzchni biura umieszczono żywą roślinność, która ociepla wnętrza i nadaje im bardziej przyjazny charakter. W biurze zastosowano także szereg rozwiązań mających na celu ochronę środowiska naturalnego. Zainstalowano dystrybutory wody, a plastikowe butelki zostały zastąpione szklanymi. Do druku stosowany jest papier pozyskany z recyklingu, a pomieszczenia oświetlają lampy LED. Do nowego biura przeniesiono także część wyposażenia z dotychczasowej siedziby biura, szczególnie elementy charakterystyczne i lubiane przez pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA