Volvo wypuszcza nowe spoty reklamowe. Bohaterami są pracownicy firmy

W nowej kampanii Volvo występują pracownicy firmy - także ci bezpośrednio związani z produkcją samochodów. Są wśród nich osoby różnych narodowości, także polskiej.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Volvo wypuszcza nowe spoty reklamowe. Bohaterami są pracownicy firmy

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

22 sty 2016 10:26


Najnowsza kampania nawiązuje do wcześniejszej, której motywem przewodnim było hasło "Made by Sweden". Marka chciała nią zwrócić uwagę na to, że jej samochody są wierne skandynawskim wartościom i tradycji. W spotach reklamowych wystąpił kapitan szwedzkiej reprezentacji w piłkę nożną - Zlatan Ibrahimović - oraz szwedzcy muzycy: Avicii i Robyn. Tym razem bohaterami spotów nie są gwiazdy, lecz zwykli, pochodzący z różnych stron świata pracownicy firmy: zarówno biurowi, jak i ci z linii produkcyjnej.

We Włoszech zobaczymy pracownika szwedzkiego oddziału Volvo o włoskich korzeniach sfotografowanego wraz z modelem XC60 we włoskiej scenerii, a cała grafika reklamowa będzie podpisana Made by Italy. Analogiczna wersja pojawi się także w innych krajach, w tym w Polsce. Jej bohaterką będzie Eva Zdzisława Andersson, która wraz z Volvo XC60 pojawi się na tle panoramy Gdańska. Całość będzie opatrzona hasłem: Volvo made by Poland.

- Pracownicy pochodzący z różnych krajów mają różne podejście do poszczególnych zagadnień, każdy z nich wnosi na etapie tworzenia samochodu coś od siebie. Zróżnicowane myślenie jest naszą siłą i cenną wartością, która tworzy to, co nazywamy "Duchem Volvo" - mówi Bjorn Annwall, starszy wiceprezes odpowiedzialny za marketing, sprzedaż i serwis Volvo Cars.

 - Wraz ze wzrostem sprzedaży, zwiększamy zatrudnienie. Wśród naszych pracowników można znaleźć przedstawicieli ponad 50 narodowości. To właśnie oni mają swój wkład w projektowanie aut od strony technicznej i stylistycznej, w sprzedaż, marketing, serwis, logistykę, czy produkcję. Różnorodność dotyczy nie tylko wieku, płci, narodowości, czy orientacji seksualnej. To także umiejętność wzajemnego korzystania z różnych doświadczeń, wiedzy, czy osobowości osób, które nas w pracy otaczają - dodaje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA