Tauron uruchomił jeden z największych intranetów w Polsce. Korzysta z niego ponad 15 tys. osób

„Tauronet” - tak nazywa się korporacyjny portal intranetowy w grupie Tauron. To jedno z największych wdrożeń korporacyjnego portalu wśród przedsiębiorstw w Polsce. I to zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i wdrożonych funkcjonalności.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Tauron uruchomił jeden z największych intranetów w Polsce. Korzysta z niego ponad 15 tys. osób

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

4 sie 2014 10:53


W efekcie realizacji ponad rocznego projektu uruchomiony został centralny system komunikacji i pracy grupowej dla kilkunastu kluczowych spółek grupy. Dostęp do systemu posiada ponad 15 tys. pracowników. Każdego dnia korzysta z niego przeszło 8 tys. użytkowników, którzy mogą „poruszać się" w ramach kilku obszarów tematycznych.

- Dla grupy Tauron intranet jest jednym z głównych kanałów komunikacji wewnętrznej. Pracownicy mają możliwość załatwienia wielu spraw poprzez portal intranetowy, co w znaczący sposób wpływa na wzrost efektywności pracy indywidualnej i grupowej - mówi Paweł Gniadek, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej i PR w Tauron Polska Energia i jednocześnie przewodniczący Komitetu Sterującego ds. wdrożenia Tauronetu.

Portal umożliwia między innymi publikowanie wewnętrznych i wewnątrzkorporacyjnych aktów normatywnych, pozwala na profilowane, inteligentne zarządzanie bieżącymi informacjami i poradami dla pracowników. W Tauronecie wdrożono wspólną książkę adresową pracowników grupy, narzędzia do prowadzenia cyklicznej sprawozdawczości w ramach obszarów zarządczych oraz dedykowane rozwiązana do zarządzania dokumentacją organów korporacyjnych.

W ramach poszczególnych modułów Tauronet udostępnia serwisy i witryny dla różnych jednostek organizacyjnych, zespołów projektowych i zespołów zadaniowych. Zaimplementowane funkcjonalności pracy grupowej dają możliwość zarządzania powiadomieniami, dokumentami, szablonami i formularzami korporacyjnymi.

Każdy użytkownik Tauronetu ma do dyspozycji swoją indywidualną strefę, w której może zarządzać własnymi dokumentami, informacjami i zadaniami, a także udostępniać je, wiązać i kategoryzować w ramach współpracy z innymi pracownikami, jednostkami lub spółkami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA