Rozdano nagrody za najlepszą markę pracodawcy

Podczas uroczystej gali wręczono nagrody w II edycji konkursu EB Kreator. Eksperci w dziedzinie mediów, rekrutacji oraz budowania marki pracodawcy nagrodzili najlepsze projekty budowania wizerunku w pięciu kategoriach.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Rozdano nagrody za najlepszą markę pracodawcy

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

11 gru 2015 15:23


– Do tegorocznej edycji konkursu EB Kreator zgłosiło się ponad 50 firm, a jej poziom był jeszcze wyższy niż pierwszej. To nas bardzo cieszy, bo oznacza, że pracodawcy w Polsce na dobre zapomnieli o komunikacji z kandydatami opartej na zapraszaniu do przyjaznej atmosfery, dynamicznego zespołu i prężnie rozwijającej się firmy – mówi Adam Wąsik, dyrektor zarządzający GazetaPraca.pl i współorganizator konkursu EB Kreator.

– Obserwując nasz konkurs, można zauważyć, że przywiązują teraz znacznie większą wagę do odpowiedniej prezentacji wizerunku firmy i zachęcania do współpracy konkretnych kandydatów – dodaje.

Zwycięzcy

Zwycięzcą w kategorii ogłoszenie rekrutacyjne została firma STX Next, którą wyróżniono za ogłoszenie skierowane do uczestników konferencji dla Python developerów. Oprócz skuteczności jury doceniło zachęcającą do zabawy ulotkę-origami, z której można złożyć papierowego pytona w kolorystyce charakterystycznej dla identyfikacji wizualnej firmy.

Za najlepszą firmową stronę poświęconą karierze uznano stronę Clearcode, która w dopracowanej wizualnie formie proponuje kandydatom kompletną informację na temat pracodawcy, równie dobrze widoczną w wersji mobilnej. Strona odpowiada na wszystkie najnowsze trendy w obszarze doświadczenia kandydata oraz perfekcyjnie eksponuje oferty pracy.

Najlepszą kampanią w social media okazały się działania rekrutacyjne agencji Fenomem, która na Snapchacie poszukiwała aktywnych w mediach społecznościowych kandydatów do działu kreatywnego. Kampania zaangażowała ponad 100 osób, a agencja wzbogaciła się o pracowników i nowych obserwujących w aplikacji.

Zwycięzcą w kategorii akcja rekrutacyjna została firma Ikea za zorganizowanie akcji rekrutacyjnej pod hasłem „Make a chair and take a seat” do nowego sklepu sieci w Bydgoszczy. Bezpośrednio w jej wyniku firma zatrudniła 10 osób, a popularność akcji w mediach zapewniła dodatkowe 8 tys. zgłoszeń na różne stanowiska do tego sklepu.

Kampanią EB (employer branding) roku została kampania grupy PZU – #najlepszastrona, która zyskała uznanie jury ze względu na promowanie pracodawcy z przymrużeniem oka i dystansem do korporacji. Doceniono także wykorzystanie w kampanii serwisów społecznościowych i promocji za pośrednictwem znanych blogerów.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.