Praca w sprzedaży bezpośredniej daje satysfakcję

Konsultanci bezpośredni deklarują bardzo duże zadowolenie z pracy w sektorze i współpracy ze swoimi firmami (86 proc). Większość respondentów w swojej pracy wykorzystuje posiadane kwalifikacje (65,5 proc.) a wykonywane zajęcie umożliwia im dalszy rozwój nowych kompetencji (68 proc.).
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Praca w sprzedaży bezpośredniej daje satysfakcję

PODZIEL SIĘ


Autor: WNP.pl (KW)

wnp.pl

2 paź 2013 15:05


Takie są wyniki badania satysfakcji zawodowej sprzedawców bezpośrednich, przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej przez Homo Homini w kwietniu 2013 r.

Większość respondentów jest zadowolona ze współpracy z obecną firmą (86 proc.), z czego ponad połowa ocenia tę współpracę jako zadowalającą (56 proc.) a co trzeci ankietowany jest z niej bardzo zadowolony (30 proc.).

Dla większości badanych (67,7 proc.), ważny jest jasno zdefiniowany cel zawodowy. Co czwarty ankietowany nie zamierza zmieniać obecnego zajęcia związanego ze sprzedażą bezpośrednią, a ponad 23 proc. z nich nie planuje zmieniać firmy, z którą obecnie współpracuje.

Wśród czynników decydujących o wysokim poziomie zadowolenia ze współpracy ze swoją firmą znalazły się m.in.: korzystne i jasne zasady współpracy, rzetelność firmy, wysoka jakość produktów, dobre kontakty ze współpracownikami, wsparcie merytoryczne.

Duże znaczenie w budowaniu trwałych i pozytywnych relacji pomiędzy konsultantami a firmami, z którymi współpracują, odgrywa regularna obustronna komunikacja. Konsultanci doceniają dwustronny dialog i współodpowiedzialność za rozwój organizacji, z którą współpracują. Ponad połowa badanych (62,9 proc.) uważa, że firma jest zainteresowana jego opinią na temat współpracy. Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA