Polskie gwiazdy employer brandingu

Kto najlepiej sobie radzi z budowaniem wizerunku pracodawcy w Polsce i staje się tym samym atrakcyjnym pracodawcą? HRStandard.pl wraz z Employer Branding Institute wyłonił w drugiej edycji swojego konkursu gwiazdy employer brandingu.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Polskie gwiazdy employer brandingu

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

24 cze 2013 21:01


- Tegoroczna edycja pokazała, że poziom działań employer branding'owych w Polsce jest coraz wyższy, a konkurencja w tym roku była naprawdę bardzo wyrównana. Świadczyć może o tym fakt, że jury nie wskazało jednogłośnie kampanii, która zasłużyła na wyróżnienie specjalne w konkursie - mówi Barbara Zych z Employer Branding Institute.

Poznajmy zatem laureatów. 

Najlepszą kampanią Employer Branding wykazała się firma Luxoft. Wśród wyróżnionych pojawiły się firmy: BRE Bank z kampanią "Bankowe talenty" i Ernst&Young z "Dzień dobry pełen wyzwań".

Jeronimo Martins Polska z kampanią "To proste!" zwyciężył w kategorii wewnętrznej kampanii EB. Wyróżnienie natomiast otrzymała firma K2 Internet za "Święta na kartonach".

Najlepszą stronę kariery stworzył BRE Bank ("Bankowe Talenty"), a najlepszymi materiałami rekrutacyjnymi poszczycił się Ernst&Young i K2 "Człowiek roku".

Natomiast grupa Żywiec zdecydowanie najlepiej ze wszystkich biorących w konkursie firm wykorzystuje w swojej kampanii social media.

 

Ernst&Young został również zwycięzcą w kategorii "Najlepsze wydarzenie offline". Było również jedno wyróżnienie - dla firmy Makro.

 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Michał 2013-06-25 10:06:12

Ciekawy artykuł warto Polecam także portal poświęcony Employer Brandingowi markapracodawcy.pl

REKLAMA