Nowa siedziba Ericsson: Jak wygląda?

Ponad pół roku minęło od momentu, kiedy w styczniu 2015 Ericsson przeniósł swoją siedzibę do kompleksu biurowego „Park Rozwoju” przy ul. Konstruktorskiej na warszawskim Służewcu. Jak została zagospodarowane buro firmy?
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Nowa siedziba Ericsson: Jak wygląda?

PODZIEL SIĘ


Autor: AT

20 lip 2015 10:33


Wygląd nowej siedziby został zaaranżowany w nowoczesny sposób, zgodny z najnowszymi trendami wystroju powierzchni biurowej, ale przede wszystkim siedziba została dostosowana do potrzeb efektywnej pracy w firmie.

Przy recepcji umieszczona została ściana z żywego mchu – chrobotka reniferowego.

Rowery firmowe

Jednym z czynników decydujących o wyborze nowej siedziby, była bliskość biur firm będących klientami Ericsson.

- Firma dbając o ochronę środowiska zakupiła 30 rowerów z widocznym oznakowaniem firmy. Zakupiliśmy rowery, aby dojeżdżać nimi do klientów na terenie Mokotowa. W ten sposób przyczyniamy się do poprawy kiepskiej sytuacji drogowej na Służewcu, ograniczamy zanieczyszczenie środowiska, a przy okazji dbamy o nasze zdrowie. Rowery dostępne są dla pracowników również poza godzinami pracy – nie ma najmniejszego problemu żeby korzystać z nich chociażby podczas dni wolnych od pracy - powiedział Oliver Kanzi, prezes polskiego oddziału Ericssona.

Sale spotkań

Biuro wyposażone jest w kilkadziesiąt salek, różniących się wystrojem wnętrza i umeblowaniem.

- W każdej z nich znajduje się projektor/telewizor do prezentacji materiałów współpracownikom lub klientom. Sale objęte są systemem elektronicznych rezerwacji, pozwalającym na planowanie swojej pracy w efektywny sposób, w zależności od indywidualnych potrzeb. W przypadku spotkań organizowanych ad hoc, kilka sal w biurze jest dostępnych poza systemem rezerwacji - informuje prezes.

- Wystarczy zabrać ze sobą swój laptop i już możemy pracować w przyjemnej atmosferze. Nie ma potrzeby organizowania projektora,flipcharta czy monitora - wszystkie te przedmioty znajdują się na wyposażeniu każdej z salek. Do pracy koncepcyjnej najbardziej przydatnym narzędziem są zmywalne ściany znajdujące się w kilku miejscach biura. Można na nich bez ograniczeń przedstawiać wizualizacje swoich pomysłów - mówi Kanzi.

Zasada czystych biurek

W poprzedniej siedzibie spora część stanowisk pracy przez większą część dnia była niewykorzystana,

- Zdecydowaliśmy więc o wprowadzeniu zasady czystych biurek (clean desk policy). Oznacza to pełne wykorzystanie przestrzeni biurowej. Pracownicy pracujący w domu lub odwiedzający klientów nie zajmują w ten sposób przestrzeni, którą można wykorzystać w inny sposób. Każdy z pracowników posiada własną szafkę do przechowywania swoich narzędzi pracy - wyjaśnia prezes.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA