Nie chcesz stracić pracowników? Lepiej z nimi rozmawiaj

Na komunikacji z pracownikami nie warto oszczędzać. - To niezwykle istotna materia. Brak właściwego dialogu może spowodować poważne konsekwencje, takie jak utratę wizerunku a nawet pracowników - mówi dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Nie chcesz stracić pracowników? Lepiej z nimi rozmawiaj

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

30 kwi 2014 13:24


Sander Schroevers, President of the Board of IECIE: the European Institute for International Business Communication idzie dalej, twierdząc, że przybywa podmiotów, w których problemy komunikacyjne przynoszą poważne skutki, z upadkiem włącznie.

Czytaj też: Zarządy swoje, a pracownicy swoje. Czy można wygrać z plotką?

- Budowanie relacji wewnątrz ma jeszcze większe znaczenie, gdy na drodze do pokonania znajdują się bariery kulturowe. W Polsce mnożą się przykłady firm, których zespoły tworzą przedstawiciele wielu dziedzictw kulturowych. Możemy się spodziewać, że oddziałów globalnych przedsiębiorstw będzie stale przybywać - mówi.

W budowaniu dialogu w organizacji nie bez znaczenia są również social media.

- Pracownicy w kontaktach pomiędzy sobą posługują się zewnętrznymi narzędziami. Jednak te tworzą kolejne wyzwania dla komunikacji w firmach - zauważa Justyna Szafraniec, dyrektor ds. PR w Proamie. - Pracownik jest najbardziej wiarygodnym ambasadorem firmy, ale teraz jest także użytkownikiem sieci. Wszelkie publikowane przez niego treści mają wpływ na wizerunek organizacji - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.