Marka firmy na pierwszym planie. FreeBox postawiła na space branding

Przykład realizacji Advertis dla firmy FreeBox pokazuje, że nie zawsze trzeba decydować się na radykalną przebudowę biura. Wystarczy klika prostych rozwiązań, aby nadać osobowość typowej przestrzeni biurowej.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Marka firmy na pierwszym planie. FreeBox postawiła na space branding

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

23 sie 2017 13:33


Space branding biura ma na celu zobrazowanie charakteru marki przy wykorzystaniu przestrzeni. Strefą, w której nośniki identyfikacji wizualnej powinny być szczególnie wyeksponowane, jest recepcja. Wyraźne logo firmy umieszczone zostało na odpowiedniej wysokości w stosunku do drzwi wejściowych oraz lady recepcyjnej.

Ostatnia litera logotypu, która przyjmuje jednocześnie funkcję sygnetu i może występować niezależnie, jest motywem przewodnim systemu identyfikacji wizualnej. Dlatego w strefie recepcyjnej obie wersje zostały umieszczone obok siebie. Wystarczy jedno spojrzenie i każdy odwiedzający firmę klient będzie wiedział z czym ma do czynienia napotykając symboliczną literę „X” w kolejnych przestrzeniach biura. Wszystkie nośniki komunikacji wizualnej utrzymane zostały w kolorystyce loga – czerni, bieli i limonkowej zieleni.

Logo umieszczone na ścianie, niczym neon zostało podświetlone światłem LED, dzięki czemu prezentuje się stylowo i nowocześnie, a równocześnie jest nawiązaniem do outdoorowej działalności firmy. (Fot. Mat. pras.) Logo umieszczone na ścianie, niczym neon zostało podświetlone światłem LED, dzięki czemu prezentuje się stylowo i nowocześnie, a równocześnie jest nawiązaniem do outdoorowej działalności firmy. (Fot. Mat. pras.)

- Myśląc o space brandingu biur nie powinniśmy skupiać się jedynie na ekspozycji logotypu. Ważne, aby w kreatywny sposób budować głębszy przekaz – za pomocą symboli, graficznych sugestii zobrazować działalność firmy – mówi Monika Gardasiewicz, art director Advertis. - Firma FreeBox zajmuje się produkcją zabudowy modułowej i kontenerowej, w tym sezonowych barów. Mając do dyspozycji logo firmy oraz pustą ścianę postawiliśmy na zabawę z formą i stworzyliśmy fototapetę z patternem, czyli motywem bardzo obecnie modnym w infografice - dodaje.

Firma pomyślała również o detalach, które pokażą osobowość marki – wartości, podejście do biznesu. Sezonowe realizacje FreeBox kojarzą się z czasem wakacji, ferii, zabawy i wypoczynku. Stąd pomysł na wprowadzenie okładzin o fakturze naturalnego drewna oraz fototapety przedstawiającej plażowy krajobraz. Logo umieszczone na ścianie, niczym neon zostało podświetlone światłem LED, dzięki czemu prezentuje się stylowo i nowocześnie, a równocześnie jest nawiązaniem do outdoorowej działalności firmy.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.