Lamparty Biznesu: Link4 i PZU nagrodzone za najlepszą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej

Link4 i PZU znalazły się wśród towarzystw ubezpieczeniowych nagrodzonych w tegorocznej edycji plebiscytu Lamparty Biznesu - poinformowała dyrektor marketingu w Link4 Patrycja Kotecka.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Lamparty Biznesu: Link4 i PZU nagrodzone za najlepszą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej

PODZIEL SIĘ


Autor: PAP/AT

19 maj 2017 8:56


Wyjaśniła, że Link4 doceniono przede wszystkim za świetny marketing.

"Bardzo się cieszymy, że nasza praca została doceniona (...). Oprócz nagród mamy też coraz lepsze wyniki sprzedaży" - poinformowała Kotecka.

"Pozyskaliśmy też dla naszej firmy 150 tysięcy nowych klientów. Lampart Biznesu to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale i wyzwanie. Będziemy nadal ciężko pracować, aby wyniki w przyszłym roku były jeszcze lepsze" - dodała.

"Ten plebiscyt różni się od innych tym, że zwycięzców wskazują pracownicy branży. Oczywiście nie mogą głosować na samych siebie. Ale w związku z tym, to bardzo ważna nagroda dla tego środowiska" - powiedział cytowany w komunikacie Krzysztof Siekierski, Client Service Director w TNS Polska, które było organizatorem konkursu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Katowice 15 listopada 2017

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.