Komunikacja wewnętrzna w firmie. Jak sobie radzi kadra kierownicza?

Teoretycznie kadra kierownicza jest kluczowym kanałem komunikacji w firmie. Teoretycznie. A jak to wygląda w praktyce?
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Komunikacja wewnętrzna w firmie. Jak sobie radzi kadra kierownicza?

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

4 lis 2015 12:51


Agencja Maris Consulting postanowiła sprawdzić czy kadra kierownicza w Polsce wie, jak prowadzić komunikację wewnętrzną w firmie. W związku z tym, zaprasza wszystkich specjalistów ds. komunikacji do udziału w badaniu ankietowym pt. „Rola kadry kierowniczej w komunikacji wewnętrznej”.

Badanie ma formę krótkiej, anonimowej ankiety i dostępne jest tutaj. Wyniki ankiety posłużą do sporządzenia kompleksowego i wnikliwego raportu, opisującego standardy komunikacji kierowniczej w polskich spółkach oraz rolę, jaką w procesie komunikowania wewnętrznego odgrywa kadra menedżerska. Wyniki badań opublikujemy w PulsHR.pl

- Szereg projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej uświadomił nam, że czynnikiem warunkującym ich powodzenie jest zaktywizowanie kadry kierowniczej. Menedżerowie są bowiem jednym z najistotniejszych elementów procesu komunikowania wewnętrznego – posiadają informacje pochodzące zarówno z „góry”, czyli od zarządu, jak i z „dołu”, czyli od szeregowych pracowników - mówi Dominika Lenkowska-Piechocka, szef zespołu ds. komunikacji wewnętrznej Martis Consulting.

- Mają więc wiedzę, którą nikt inny w firmie nie dysponuje. Dlatego to właśnie od chęci i umiejętności komunikacyjnych kadry kierowniczej zależy, czy wymiana informacji w obrębie firmy będzie przebiegała sprawnie. Te obserwacje zainspirowały nas do zbadania, jak w praktyce wygląda komunikacja kierownicza w Polsce. Mamy nadzieję, że wyniki badania odpowiedzą na wiele pytań związanych z tym tematem, a także przyczynią się do lepszego zrozumienia idei komunikowania wewnętrznego w ogóle - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.