Jeronimo Martins: Nowe biuro to wsparcie dla działu HR

Nowoczesne, minimalistyczne wnętrza, futurystyczne kształty i przykuwające oko detale - tak w kilku słowach opisać można przestrzeń Biura Głównego Jeronimo Martins Polska zlokalizowanego przy ul. Dolnej 3 w Warszawie.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Jeronimo Martins: Nowe biuro to wsparcie dla działu HR

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

13 sie 2014 18:37


Firma Jeronimo Martins utrzymuje się w czołówce najprężniej rozwijających się firm na polskim rynku. W roku 2012 otrzymała nagrodę, w kategorii „New Retail Concept of the Year” za skutecznie przeprowadzoną zmianę wizerunku największej sieci sklepów w Polsce.

Kolejnym krokiem była zmiana siedziby głównej Jeronimo Martins. Za projekt i kompleksową aranżację całej powierzchni biurowej odpowiedzialna była pracownia KSArchitekci, założona przez Krzysztofa Skłodowskiego. Natomiast wykonanie elementów nowej aranżacji strefy recepcyjnej, strefy zarządu, a także elementów identyfikacji biura oraz systemu informacji powierzono Grupie Advertis.

- Zależało nam na tym, aby przestrzenie były nośnikiem komunikatu o sukcesie biznesowym firmy. Obecnie każda z powierzchni jest wizytówką marki. Wkraczając w kolejne przestrzenie, dowiadujemy się coraz więcej o gospodarzu, poznajemy historię firmy – mówi Paweł Gardasiewicz, prezes Grupy Advertis.

Czytaj też: Saint-Gobain ma nowe biuro urządzone z myślą o pracowniku

Obok estetyki, od początku priorytetem było wsparcie działu HR przez usystematyzowanie ekspozycji komunikatów wewnątrz korporacyjnych. Realizacja projektu trwała kilka miesięcy i podzielona była na etapy, w pierwszej kolejności przygotowano grafiki na szybach, strefę recepcyjną i system komunikacji wizualnej oraz  przygotowanie poczekalni dla gości na IV piętrze.

Pierwszym pomieszczeniem, dostępnym dla gości i pracowników jest foyer na parterze. Nad recepcją umieszczono logotyp firmy wykonany ze stali nierdzewnej na szkle. Wyeksponowane zostały również logotypy marek wchodzących w skład grupy.

Po podejściu do recepcji wzrok gości pada na mapę Polski z naniesionymi lokalizacjami sieci sklepów Biedronka. Instalacja wykonana została za pomocą nadruku bezpośredniego na szkle, z naniesionymi naklejkami w postaci trójwymiarowych biedronek.

Mapa wyposażona jest ponadto w elektroniczny licznik zasięgu sieci sklepów. Dzięki temu już po pierwszych minutach spędzonych w siedzibie firmy odwiedzający dowiadują się, że Jeronimo Martins jest właścicielem największej sieci sklepów w Polsce.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.