Integracja First Minute. Dlaczego firmowe imprezy warto planować z wyprzedzeniem?

Przedświąteczny okres to nie tylko czas spędzony z rodziną, ale także doskonała chwila na spotkanie firmowe i integrację pracowników. Warto firmowe imprezy planować z wyprzedzeniem, zwłaszcza że koniec roku to gorący okres dla większości pracodawców.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Integracja First Minute. Dlaczego firmowe imprezy warto planować z wyprzedzeniem?

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

12 lis 2015 11:48


Polacy niezmiennie od lat plasują się w czołówce najbardziej zapracowanych narodów w Europie. Według badań Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), statystyczny Polak poświęca na pracę ponad 1929 godzin rocznie. Nie dziwi więc fakt, że wiele długotrwałych przyjaźni nawiązywanych jest właśnie w miejscu pracy.

W budowaniu nowych i umacnianiu już istniejących relacji pomiędzy pracownikami dużą rolę odgrywa pracodawca, który inwestując w firmową integrację, tworzy zgrany, motywujący się wzajemnie zespół. Warto integrować się w odpowiedni sposób, taki który będzie dostosowany do specyfiki pracy i zespołu. Wspólny wyjazd lub wyjście powinno być przede wszystkim dobrą zabawą i okazją do rozmów, niekoniecznie na tematy służbowe.

Świąteczne imprezy integracyjne

Okres przedświąteczny to idealny czas na zaplanowanie wspólnych atrakcji w firmie. Grudniowa integracja pracowników przybiera rozmaite formy, jednak od lat największym powodzeniem cieszą się wspólne wyjazdy na narty, organizacja kuligu lub wyjście na uroczystą kolację. Ostatnie rozwiązanie jest zdecydowanie najbezpieczniejszą i najczęściej wybieraną opcją przez małe i średnie firmy.

Organizacja firmowej kolacji nie wymaga dużych nakładów finansowych ani logistycznych, zwłaszcza że restauratorzy przygotowują oferty z dużym wyprzedzeniem i dbałością o szczegóły. Dzięki temu pracodawcy zawczasu mogą wybrać atrakcyjną dla firmy ofertę i uniknąć przedświątecznej gorączki związanej z szukaniem wolnych terminów. 

- Doskonale zdajemy sobie sprawę, że dla pracodawców liczy się atrakcyjność cenowa i elastyczność oferty. Staraliśmy się sprostać ich oczekiwaniom i zaoferować zróżnicowane warianty menu, cateringu i warsztatów w konkurencyjnych cenach. Szczegółowa oferta dostępna jest u nas od połowy września, jest więc sporo czasu by dopiąć wszelkie szczegóły – mówi Marcin Ziobro, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Hilton Garden Inn Kraków Airport.

Świąteczna integracja

Tradycja organizacji Wigilii firmowych jest silnie zakorzeniona w mentalności pracodawców. Wielu osobom kojarzy się jednak bardziej z przykrym obowiązkiem, niż z mile spędzonym czasem. Obecnie wspólne świętowanie w firmach różni się od tego, które obowiązywało kilka lat temu i nie ma nic wspólnego z oficjalną przemową szefa, tradycyjnym śledzikiem i łamaniem się opłatkiem przy akompaniamencie Lulajże Jezuniu.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA