Co najbardziej irytuje nas w zachowaniu współpracowników w biurze?

Znikające jedzenie z lodówki, plotki, brak higieny, przekleństwa. To tylko niektóre sytuacje w pracy, które mogą działać na nerwy pracownikom. Które zachowania najbardziej nas złoszczą?
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Co najbardziej irytuje nas w zachowaniu współpracowników w biurze?

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

1 wrz 2014 5:51


W pracy nie zawsze jest miło i przyjemnie, a pracownicy nie zawsze wzbudzają naszą sympatię. Z kolei ci, których lubimy, mogą także w określonych sytuacjach działać nam na nerwy. Jakie konkretnie zachowania powodują, że współpracownicy się irytują?

Czytaj też: Toksyczni pracownicy. Jak sobie z nimi poradzić?

Portal Accountemps, który zajmuje się rekrutacją księgowych, postawił zapytać swoich użytkowników o to, co najbardziej denerwuje ich w zachowaniu kolegów i koleżanek z biura.

Najwięcej osób – 36 proc. – wskazało, ze najbardziej irytuje ich, gdy współpracownik rozmawia głośno przez telefon lub korzysta z funkcji głośnomówiącej. Natomiast 23 proc. nie lubi, kiedy w niezbyt cichy i mało dyskretny sposób osoby w biurze plotkują w pobliżu ich biurka.

Czytaj też: Dla Niemców rywalizacja w pracy to problem. A dla Polaków?

Z kolej dla 15 proc. respondentów nie do zniesienia jest drugie śniadanie współpracownika, które ma bardzo intensywny zapach. Z bałaganem na biurku kolegi czy koleżanki nie może się pogodzić 14 proc. ankietowanych.

Najmniej, bo jedynie 8 proc. osób nienawidzi, gdy ktoś, wychodząc z biura na spotkanie, zapomni swojego telefonu, a ten z kolei ciągle dzwoni, w dodatku głośno.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA