Biuro jako wizytówka firmy musi być autentyczne

Biuro jest wizytówką firmy, dlatego przy jego projektowaniu ważny jest harmonijny przekaz, uwzględniający zarówno potrzeby najemców, jak i zadania, które ma do wypełnienia firma - mówili prelegenci sesji „Jak budować wizerunek firmy wykorzystując design”, odbywającej się w ramach 4 Design Days.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Biuro jako wizytówka firmy musi być autentyczne

PODZIEL SIĘ


Autor: PropertyNews.pl

Property News

25 lut 2016 8:46


Biuro jest miejscem pierwszego kontaktu z klientem, a pierwsze wrażenie często buduje wizerunek i wpływa na kształt wzajemnych relacji. - To jak zorganizowane jest biuro, pokazuje kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa. Czy ktoś jedzie na hulajnodze czy porusza się w sposób konwencjonalny, daje już pewien przekaz o samej firmie, bo „jak cię widzą, tak cię piszą" - mówiła Renata Nowakowska, innovation manager, Skanska Property Poland.

Jak podkreśliła, firma Skanska jest nastawiona na otwarte relacje. Sercem biura jest przestrzeń kuchenna, gdzie odbywają się pierwsze spotkania z klientem.

Czytaj też: Coraz więcej pracowników zwraca uwagę na wygląd biura przy wyborze miejsca pracy

Podobną strategię przyjęła firma Pepe Designe. - Naszym hasłem na dzień dobry jest „kawa”. Propozycja wypicia filiżanki kawy pozwala nawiązać dobre relacje, nawet wtedy, gdy klient przychodzi z reklamacją - tłumaczył Tomasz Kasprzak, właściciel studia dekoracji i wykończenia wnętrz, Pepe Designe. – W naszym biurze zrobiliśmy otwartą przestrzeń, bez recepcji i trzeba przyznać, że ta nieformalna atmosfera bywa zaskoczeniem dla naszych gości - dodaje.

W nowoczesnym biurze, obojętnie czy posiada ono recepcję czy nie, istotny jest spójny wizerunek. Tak samo ważne jest to, co widoczne jest dla klienta, jak i dla pracownika. - Biuro to całość i ważne są w nim wszystkie elementy. Jeśli firma ma robić wrażenie, to oprócz recepcji i holu, cała przestrzeń powinna być zaprojektowana spójnie, także po to by wspierać pracowników - mówiła Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu, członek zarządu, Mikomax.

Cały artykuł znajdziesz tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA