Property News

Biuro jako wizytówka firmy musi być autentyczne

0 0
Biuro jako wizytówka firmy musi być autentyczne
W nowoczesnym biurze, obojętnie czy posiada ono recepcję czy nie, istotny jest spójny wizerunek. (Fot. pixabay)

Biuro jest wizytówką firmy, dlatego przy jego projektowaniu ważny jest harmonijny przekaz, uwzględniający zarówno potrzeby najemców, jak i zadania, które ma do wypełnienia firma - mówili prelegenci sesji „Jak budować wizerunek firmy wykorzystując design”, odbywającej się w ramach 4 Design Days.

Biuro jest miejscem pierwszego kontaktu z klientem, a pierwsze wrażenie często buduje wizerunek i wpływa na kształt wzajemnych relacji. - To jak zorganizowane jest biuro, pokazuje kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa. Czy ktoś jedzie na hulajnodze czy porusza się w sposób konwencjonalny, daje już pewien przekaz o samej firmie, bo „jak cię widzą, tak cię piszą" - mówiła Renata Nowakowska, innovation manager, Skanska Property Poland.

Jak podkreśliła, firma Skanska jest nastawiona na otwarte relacje. Sercem biura jest przestrzeń kuchenna, gdzie odbywają się pierwsze spotkania z klientem.

Czytaj też: Coraz więcej pracowników zwraca uwagę na wygląd biura przy wyborze miejsca pracy

Podobną strategię przyjęła firma Pepe Designe. - Naszym hasłem na dzień dobry jest „kawa”. Propozycja wypicia filiżanki kawy pozwala nawiązać dobre relacje, nawet wtedy, gdy klient przychodzi z reklamacją - tłumaczył Tomasz Kasprzak, właściciel studia dekoracji i wykończenia wnętrz, Pepe Designe. – W naszym biurze zrobiliśmy otwartą przestrzeń, bez recepcji i trzeba przyznać, że ta nieformalna atmosfera bywa zaskoczeniem dla naszych gości - dodaje.

W nowoczesnym biurze, obojętnie czy posiada ono recepcję czy nie, istotny jest spójny wizerunek. Tak samo ważne jest to, co widoczne jest dla klienta, jak i dla pracownika. - Biuro to całość i ważne są w nim wszystkie elementy. Jeśli firma ma robić wrażenie, to oprócz recepcji i holu, cała przestrzeń powinna być zaprojektowana spójnie, także po to by wspierać pracowników - mówiła Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu, członek zarządu, Mikomax.

Cały artykuł znajdziesz tutaj.

SŁOWA KLUCZOWE

 

POLECAMY

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

POLECAMY

  • ZMIEŃ WIDOK:

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Rynek aptek Infodent24 House Market
    Portal Spożywczy Property Design Rynek Seniora Koszyk cenowy Sady Ogrody Centrum Kreowania Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.