10 sposobów na dobrą atmosferę w pracy

Sukces w pracy zależy nie tylko od zaangażowania, talentu czy ambicji pracownika. Wpływa na to również życzliwe otoczenie biurowe. Co zrobić, by utrzymać dobry klimat w firmie i sprawić, aby praca stała się dla nas czymś więcej niż obowiązkiem?

Autor: jk 16 mar 2015 6:07

REKLAMA

Panuj nad emocjami

Wielu osobom opanowanie emocji sprawia trudności. Zamiast w chwili silnego wzburzenia powiedzieć o kilka słów za dużo, warto wyjść z pomieszczenia i zaczerpnąć parę głębokich wdechów.

Gdy emocje opadną, można merytorycznie podejść do rozwiązania problemu. Irytacja, podniesiony ton głosu czy wytykanie błędów mogą przynieść więcej szkody niż pożytku.

(Fot. Pixabay)


Puls HR Puls HR

10 sposobów na dobrą atmosferę w pracy


REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.