10 największych błędów popełnianych przez nowych pracowników

Pierwsze dni w nowej pracy są z reguły ekscytujące, ale też stresujące. Można w ich trakcie popełnić wiele gaf i błędów, które będą rzutować na to, jak odbierają nas współpracownicy. Business Insider podpowiada, które popełniane są najczęściej, i jak ich unikać. Zobaczcie sami.

Autor: Jolanta Miśków 30 lip 2013 9:00

REKLAMA
Wiem, wiem, wiem - osoby, które wszystko wiedzą, choć nie wiedzą jeszcze nic, mogą być źle odbierane. Oczywiste jest, że jeśli dostałeś tą pracę, to dlatego, że twój szef wierzy, że jesteś osobą, która się do tego nadaje. Jednak pierwsze dni będą dniami instruktażowymi i nawet jeśli wiesz jak coś zrobić, wysłuchaj osoby, która przychodzi do ciebie po to, by ci to wytłumaczyć. Po pierwsze poświęca na to swój czas, a po drugie może się okazać, że jednak nie do końca byłeś zorientowany w temacie. Dlatego zamiast mówić "ja to wiem", wysłuchaj i podziękuj.

Puls HR Puls HR

10 największych błędów popełnianych przez nowych pracowników


REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.