10 najgorszych rzeczy, które szef może usłyszeć od pracownika

Relacje pracownika z szefem wpływają na karierę zawodową, a także na przyjazną atmosferę. Niestety każdemu zdarza się powiedzieć coś, czego nie powinien. Warto się jednak uczyć na błędach, zwłaszcza cudzych. Oto 10 najgorszych rzeczy, jakie szef może usłyszeć od pracownika.

Autor: Justyna Koc 29 maj 2014 0:03

REKLAMA
„Wczoraj była super impreza"

Opowiadając o imprezie i ilości spożytego alkoholu, wysyłasz szefowi sygnał, że dzisiaj masz kaca, a co za tym idzie – będziesz dzisiaj mniej efektywny w pracy. Takie zachowanie może świadczyć również o nieodpowiedzialności. Mimo że musiałeś iść do pracy, to poprzedniego dnia szalałeś na imprezie. Co więcej, nie potrafisz być dyskretny i opowiadasz o tym na forum. (Fot. Sxc.hu)


Puls HR Puls HR

10 najgorszych rzeczy, które szef może usłyszeć od pracownika

2 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Stara Pracownica 2014-06-29 14:45:57

Ten artykuł powinien mieć inny tytuł: "10 najgorszych rzeczy, które pracownik może powiedzieć szefowi". Obecny tytuł sugeruje, że szef może od pracownika usłyszeć krytyczne uwagi.

Poddany pański 2014-05-29 22:43:58

Taki artykuł szkoda komentować - jest to sugestia z okresu niewolnictwa typu "ruki po szwam". Autor wyraźnie nie wysilił mózgownicy i nie wie na czym polegają normalne stosunki w pracy i co to jest CSR. Wpierw należy myśleć, a później coś pisać !

REKLAMA