Zamiast pracować Polacy czytają newsy

• 30 minut codziennie, a więc cały tydzień w ciągu roku – tyle czasu poświęcamy na czytanie informacji.
• Ponad połowa (51 proc.) respondentów badania Upday „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”, newsy przegląda w godzinach pracy, późnym popołudniem bądź wieczorem.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Zamiast pracować Polacy czytają newsy

PODZIEL SIĘ


Autor: Newsrm.tv

17 mar 2016 9:04


Newsy czytamy przede wszystkim online. Ponad 83 proc. respondentów wskazało tę właśnie rodzinę kanałów informacyjnych, co pokazuje jej znaczną przewagę nad codzienną prasą (31 proc.), tygodnikami oraz miesięcznikami (22 proc.) – wynika z raportu Upday „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”.

Czytaj też: Zakupy zamiast pracy. Niektórzy marnują na nie nawet pięć godzin

Badanie obaliło zakorzeniony w kulturze mit porannego przeglądu prasy. Ponad połowa (51 proc.) respondentów newsy przegląda w godzinach pracy, późnym popołudniem bądź wieczorem. Osoby przeglądające wiadomości o nieregularnych porach stanowią 30 proc. badanych, a amatorzy porannej prasówki to zaledwie 19 proc. respondentów.

- Zarówno mężczyźni jak i kobiety interesują się głównie informacjami krajowymi - tematyka zagraniczna schodzi na dalszy plan. 

- Mówimy "nie interesujemy się polityką”, ale ciągle o niej czytamy, sprawdzamy co dzieje się w Polsce. Jeżeli chodzi o mężczyzn to sport jest drugą kategorią, która skupia uwagę respondentów. W przypadku kobiet jest on znacznie niżej. Takim tematem numer dwa jest rozrywka, świat celebrytów i moda – mówi Michał Wodziński z Upday Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.