Twitter traci popularność. Użytkownicy odchodzą

0 0
Twitter traci popularność. Użytkownicy odchodzą
Akcje największego serwisu mikroblogowego potaniały o 12 proc. po ogłoszeniu raportu podsumowującego IV kwartał. (fot. pixabay)

Mimo dobrych wyników sprzedaży na poziomie 710 mln USD, inwestorów rozczarowała słabnąca popularność Twittera.

Z oficjalnych danych wynika, że mikroblogowa platforma traci użytkowników. Na koniec 2015 r. miała ich 305 mln, o 2 mln mniej niż po III kwartale (mowa o użytkownikach aktywnych), przegrywając nawet z Instagramem, który we wrześniu 2015 pochwalił się liczbą 400 mln aktywnych użytkowników.

Od takich gigantów, jak Facebook czy Google dzieli Twittera przepaść. Serwis społecznościowy Marka Zuckerberga na koniec 2015 r. mógł pochwalić się 1,6 mld aktywnych użytkowników. Z kolei z każdego z ośmiu sztandarowych produktów Google korzysta ponad 1 mld użytkowników.

Zdaniem analityków, Twitter to wciąż stosunkowo niszowy produkt, którego atrakcyjność w oczach internautów nie jest na tyle wysoka, by mógł on dalej się rozwijać. Z wizerunkiem tym próbuje walczyć zarząd pod przewodnictwem Jacka Dorseya: w planach firmy jest m.in. zmiana algorytmu wyświetlania tweetów, tak, by głównym kryterium nie była chronologia, a popularność publikujących na Twitterze osób i instytucji czy preferencje samego właściciela konta.

SŁOWA KLUCZOWE

 

POLECAMY

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

POLECAMY

  • ZMIEŃ WIDOK:

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Rynek aptek Infodent24 House Market
    Portal Spożywczy Property Design Rynek Seniora Koszyk cenowy Sady Ogrody Centrum Kreowania Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.