Strefa do pracy w centrum handlowym, czyli jak przyciągnąć panów na zakupy?

W czasie Euro 2012 zyski notowała m.in. branża piwowarska czy elektroniczna. Rosła również sprzedaż piłkarskich gadżetów. Adresatami większości kampanii w tym okresie są mężczyźni, którzy choć mecze oglądają zazwyczaj w większym gronie – wbrew pozorom także z partnerkami – zakupy wolą robić samotności. Jak ich zachęcić do wyjścia z domu w czasie piłkarskich mistrzostw?
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Strefa do pracy w centrum handlowym, czyli jak przyciągnąć panów na zakupy?

PODZIEL SIĘ


Autor: DlaHandlu.pl

dlahandlu.pl

20 cze 2016 16:19


Tylko 13,1 % mężczyzn wybiera się do centrum handlowego z towarzystwem – wynika z raportu „Entuzjaści i bywalcy. Generacja X i Y w galeriach handlowych”, przygotowanego wspólnie przez Atrium Poland Real Estate Management oraz agencję doradczą JLL.

Mężczyźni do sklepu wybierają się zwykle z jasno określonym planem, dokładnie wiedząc, czego potrzebują (66,5%). Rzadko wybierają się do centrum handlowego szukając inspiracji (tylko 31,7% z nich) czy promocji (44,0%). Zakupy robią w przemyślany sposób (14,9%) i raczej z obowiązku niż dla przyjemności (32,2%).

Mężczyźni podczas wizyty w centrum handlowym chcieliby również skorzystać ze strefy do pracy (wygodne miejsce do siedzenia, gniazdko elektryczne etc. – 20 %). Często korzystają również z bezpłatnego internetu. Im młodsza grupa mężczyzn, tym oczekiwania dotyczące dostępu do technologii są większe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.