Rekordowa oglądalność portalu PulsHR.pl

Wyspecjalizowane internetowe media branżowe są coraz silniejsze.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Rekordowa oglądalność portalu PulsHR.pl

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

7 lis 2014 9:35


2,5 mln unikalnych użytkowników odnotowały w minionym miesiącu portale należące do Grupy PTWP. Rekordowe wyniki to efekty wprowadzanych zmian i coraz większej specjalizacji serwisów. Profesjonalne źródła informacji doceniają prowadzący biznesy w różnych segmentach rynku.

W październiku br. rekordowe liczby unikalnych użytkowników odnotowały należące do Grupy PTWP: portalsamorzadowy.pl, propertynews.pl, pulshr.pl, infodent24.pl i propertydesign.pl.

Drugi historyczny wynik zaliczyły: wnp.pl (jednocześnie najlepszy od półtora roku) oraz rynekaptek.pl, trzeci wynik w historii pod względem liczby unikalnych użytkowników notują: farmer.pl i portalspozywczy.pl.

- W każdym z segmentów rynku, w którym działamy, dbamy o precyzyjnie dopasowane do potrzeb odbiorców. Zapewniamy dedykowane treści i kierujemy je oddzielnymi kanałami. Przyszłość mediów branżowych to coraz większa specjalizacja - mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA.

Czytaj też: Znamy już termin VII Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Spośród portali Grupy PTWP najlepszy wynik w swojej 5-letniej historii i największy wzrost osiągnął portalsamorzadowy.pl, który w październiku odwiedziło blisko 600 tysięcy unikalnych użytkownikówi i zanotował ponad 2,7 mln odsłon. Sukcesem okazał się serwis specjalny „Wybory samorządowe 2014" - największy serwis wyborczy w polskim Internecie.

- Na najbliższe miesiące zaplanowane jest wdrożenie kolejnych innowacji - zapowiada Rafał Kerger, redaktor naczelny Portalsamorzadowy.pl

Obecnie drugim - po portalsamorzadowy.pl - najszybciej rosnącym serwisem w Grupie PTWP (licząc rok do roku) jest Pulshr.pl, publikujący unikalne treści dotyczące pracy, zarządzania i kariery.

- To dla nas wielka nobilitacja i nagroda za ponad rok ciężkiej pracy „u podstaw". Pulshr.pl jest obecnie portalem, który publikuje najwięcej unikalnych treści ze wszystkich branżowych serwisów dotyczących pracy, zarządzania i kariery w polskim internecie. To procentuje - mówi Jolanta Miśków, z-ca redaktora naczelnego PulsHR.pl.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.