Reklama w internecie: Sześć wskazówek dla marketingowców na 2016 rok

W marketingu internetowym łatwo wypaść z gry. Kto nie dostosował swojej strony internetowej do urządzeń mobilnych lub nie wykorzystywał dotychczas kanałów video do kontaktu z potencjalnymi klientami, powinien czym prędzej nadrobić zaległości. Oto trendy nadchodzącego roku.

Autor: JP 23 gru 2015 10:19

REKLAMA

Responsywność

W 2015 roku wiele firm pogorszyło swoje pozycje w wynikach wyszukiwania. Stało się tak, ponieważ Google zmieniło zasady, od których zależy miejsce na liście stron. Algorytm wyszukiwarki został zmodyfikowany m.in. w taki sposób, aby wyższe miejsca zajmowały strony responsywne, a więc poprawnie wyświetlane zarówno na ekranach komputerów, jak i na urządzeniach mobilnych, takich jak tablety lub smartfony.

– Jedną z głównych idei Google jest dążenie do popularyzowania stron przyjaznych użytkownikowi, a więc lekkich, bezbłędnych od strony programistycznej i wygodnych w obsłudze na dowolnym urządzeniu – mówi Artur Kosiński, który zajmuje się budowaniem i promowaniem e-sklepów i stron www, a także prowadzi wideoblog arturkosinski.pl.

– Algorytmy Google będą prawdopodobnie rozbudowywane w taki sposób, aby jak najdokładniej sprawdzać strony pod kątem responsywności, dlatego warto zadbać o jak najlepsze przygotowanie mobilnej wersji swojej strony – dodaje.

W 2016 roku pozycja stron responsywnych będzie jeszcze rosła, a więc firmy pozyskujące klientów przez internet, w tym sklepy internetowe, powinny jak najszybciej zmodyfikować swoje witryny internetowe, by powstrzymać możliwy odpływ klientów.

/Fot. mat. pras.


Puls HR Puls HR

Reklama w internecie: Sześć wskazówek dla marketingowców na 2016 rok

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA