Pracują w liniach lotniczych Emirates. Teraz w pół roku odwiedzą 40 miast świata

Linie lotnicze Emirates rozpoczęły globalną kampanię "Be There". Jej bohaterami zostało siedmiu pracowników linii.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Pracują w liniach lotniczych Emirates. Teraz w pół roku odwiedzą 40 miast świata

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

26 maj 2015 15:24


Grupa globtroterów Emirates została wybrana spośród energicznych i zaangażowanych pracowników przewoźnika pochodzących z ponad 130 krajów. Podczas sześciomiesięcznej podróży ambasadorzy akcji „Be There” będą realizować swoje pasje i dzielić się doświadczeniami.

Tak dostali się na pokład globtroterów

Siedmioro bohaterów zostało wyłonionych spośród załogi Emirates w konkursie przypominającym talent show. Na początku kampanii „Be There” 80 tys. pracowników Emirates Group otrzymało zaproszenie do nagrania krótkiego filmu, którego celem była autoprezentacja, przedstawienie własnej pasji oraz opowiedzenie, w jaki sposób podróżowanie pozwala im spełniać marzenia.

W nadesłanych filmach (ponad 500 zgłoszeń) uczestnicy zaprezentowali szerokie spektrum zainteresowań, m.in. fotografię, modę, muzykę, sporty ekstremalne, kulinaria, sztukę i wiele innych. Spośród zgłoszeń wyłoniono 20 finalistów, którzy wzięli udział w przesłuchaniu na żywo przed dużą widownią i jury złożonym z tak znanych postaci, jak m.in. słynna szef kuchni i osobowość telewizyjna Silvena Rowe. Finaliści w czasie zaledwie dwóch minut musieli uzasadnić, dlaczego zasługują na szansę wystąpienia w kampanii. Zwycięzcy pochodzą z najróżniejszych środowisk i zajmują rozmaite stanowiska w strukturach linii Emirates.

Wśród nich są: Ashley Klinger z USA – pierwszy oficer, Boeing 777; Nimeet Shah z Indii – pracownik centrum obsługi klienta w Mumbaju; Rahed Ammoura z Irlandii – kierownik szkoleń załogi z zakresu procedur bezpieczeństwa; Shahab Al Awadhi ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich – kierownik IT; Tamara White z USA, Jeremy Fenton z Australii i Christine Goede z Kanady - członkowie personelu pokładowego.

Przygodę czas zacząć

Kampanię „Be There” rozpocznie Rahed Ammoura, poszukiwacz przygód i specjalista Emirates od szkoleń personelu pokładowego. Rahed spróbuje swoich sił na wyspie Bali. Podróż globtroterów będzie trwać od maja do listopada. W tym czasie zwiedzą łącznie niemal 40 miast.

- O sukcesie naszej linii stanowią w dużej mierze ludzie i duch przygody – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki. - Kampania odzwierciedla wartości naszej firmy. Jestem dumny z naszych kolegów, którzy będą reprezentować Emirates jako ambasadorzy kampanii „Be There”. Mamy nadzieję, że relacje z ich wypraw zainspirują jeszcze więcej ludzi do podróży i odkrywania świata - podkreśla.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA