Polak na ad:tech London

W tym roku na ad:tech London - wydarzeniu poświęconym marketingowi cyfrowemu - wystąpi Ignacy Bochiński z agencji interaktywnej Kerris. Jego prezentacja „A short story about the Polish tech scene” (Krótka historia polskiej sceny technologicznej) opowie o sukcesach polskich web developerów.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Polak na ad:tech London

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

13 paź 2015 19:21


Ad:tech to wydarzenie dedykowane specjalistom, biznesmenom i inwestorom, którzy chcą podążać za najnowszymi trendami w marketingu. Bierze w nim udział ponad 5000 firm o łącznym potencjale inwestycyjnym w wysokości ponad 2 mld funtów.

Jednym z mówców na tegorocznej edycji będzie Ignacy Bochiński, reprezentujący agencję interaktywną Kerris. W swojej prezentacji „A short story about the Polish tech scene” (Krótka historia polskiej sceny technologicznej), która przedstawi w panelu Solution Seekers (Poszukiwacze rozwiązań), postara się odpowiedzieć na pytanie "dlaczego zagraniczne firmy chętnie outsourcują polskich programistów?"

Jej duża cześć poświęcona będzie najciekawszym rodzimym technologiom.

- Nasi programiści są cenieni na całym świecie. Z Polski wychodzi coraz więcej nowatorskich rozwiązań, jednak nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę. Zależy mi na tym, by uczestnicy konferencji zyskali świadomość potencjału drzemiącego w naszym rynku - przekonuje panelista.

Ignacy Bochiński w Kerris pracuje, jako new business manager. Odpowiada za projekty cyfrowe ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji mobilnych, rozszerzonej rzeczywistości i marketingu treści. Współpracował z polskimi i zagranicznymi markami, takimi jak np.: Uber, Ambra, Woox Innovations, Porsche, Lexus, Switch Design, Saturn Polska, Betsafe.

Kerris projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.