4Life Direct najlepszym contact center w Europie

4Life Direct, polski pośrednik ubezpieczeń na życie direct, po raz kolejny został nagrodzony za najlepsze contact center w Europie. Nagrodę przyznano na corocznym Kongresie Contact Center World, który odbył się w Wiedniu.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

4Life Direct najlepszym contact center w Europie

PODZIEL SIĘ


Autor: ang

10 lip 2013 19:02


Nagroda przyznawana jest przez zrzeszające ponad 130 000 członków stowarzyszenie The Global Association for Contact Center Best Practices.

4Life Direct konkurował z ponad z firmami z całej Europy. „Zdobycie tak prestiżowej nagrody po raz drugi z rzędu jest odzwierciedleniem poświęcenia i ciężkiej pracy naszych pracowników. Świadczy również o ich najwyższym profesjonalizmie i jakości świadczonych usług. To ich nagroda i jesteśmy z nich bardzo dumni" - powiedział Francois Marais, dyrektor zarządzający 4Life Direct w Polsce.

4Life Direct został również wyróżniony za wysoki standard jakości, jaki zapewnił klientom w ubiegłym roku. „Wyróżnienie za Jakość Obsługi Klientów na międzynarodowym poziomie jest jednym z najbardziej cennych osiągnięć jakie mogliśmy zdobyć w tym roku." - podkreśla obecna na Kongresie Marta Klicka-Lewandowska, menadżer Działu Kontroli Jakości 4Life Direct.

4Life Direct był pierwszą w historii polską firmą, której przyznano nagrodę za najlepsze call center na świecie. Podczas ubiegłorocznego finału w Las Vegas firma konkurowała z wielkimi międzynarodowymi organizacjami takimi jak: DHL, Philips, Vodafone, FedEx, China Bank czy Volkswagen.

Tegoroczny finał odbędzie się w listopadzie. „Naszym celem jest utrzymanie tej pozycji również w tym roku" - zapowiada Bruce Howard, prezes 4Life Direct. Bruce Howard podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu międzynarodowymi kampaniami contact center podczas wrześniowego IX Kongresu Contact Center w Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA