Tajemniczy klient w ZUS i jeszcze bardziej tajemniczy ranking

ZUS wreszcie zdecydował się na ujawnienie wyników rankingu, w którym punktowana jest praca jego 43 placówek. Wreszcie, bo wcześniej - choć ranking oddziałów robiony jest za publiczne pieniądze - prezes zakładu nie chciał się tym chwalić, twierdząc, że to informacje wewnętrzne.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Tajemniczy klient w ZUS i jeszcze bardziej tajemniczy ranking

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

4 lut 2014 9:26


Jak podaje "Gazeta Wyborcza", dopiero po rozmowie z ministrem pracy, Władysławem Kosiniakiem-Kamyszem, prezes ZUS zdecydował się ujawnić wyniki rankingu, w którym oddziały ZUS oceniane są w trzech aspektach: jakości, sprawności oraz efektywności.

Ankieterzy sprawdzają również czy klienci ZUS mają powody do zadowolenia, przeprowadzając z nimi ankiety telefoniczne i wypytując o jakość obsługi. Do niektórych jednostek przybywają nawet tajemniczy klienci, by na własnej skórze przekonać się w jaki sposób urzędnicy traktują petentów.

Czytaj też: ZUS odpowiada byłemu pracownikowi: zadowolenie z atmosfery panującej w zakładzie jest raczej duże

Okazuje się, że najlepiej w rankingu, w III kwartale 2013 r. wypadł oddział ZUS w Jaśle. Nie mają również na co narzekać mieszkańcy Częstochowy i Białegostoku. Słabiej wypadają duże miasta: Łódź, Wrocław, Warszawa, Szczecin czy Poznań.

Ranking rankingiem, a Polacy i tak myślą swoje. Wciąż - zgodnie z danymi CBOS - ponad połowa Polaków ma o tej instytucji złe zdanie - czytamy w "GW".

Podobał się artykuł? Podziel się!
ZUS

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA