Nie liczą się z kasą na podróże urzędników

W 2013 r. ministerstwa i państwowe agencje wydały na bilety lotnicze 25 mln zł, o ponad 1,5 mln więcej niż rok wcześniej.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Nie liczą się z kasą na podróże urzędników

PODZIEL SIĘ


Autor: PAP/Dziennik Gazeta Prawna

11 wrz 2014 6:35


Ponad 30 ministerstw i urzędów centralnych, od których udało się "Dziennikowi Gazecie Prawnej" uzyskać informacje, tylko na bilety lotnicze wydało w tym roku już 13,6 mln zł.

Koszty, jakie ponieśli podatnicy w związku z podróżami pracowników ministerstw, są zapewne dużo większe, ale nie sposób ich oszacować, ponieważ część urzędów nie przekazała danych, o które gazeta prosiła. Wśród nich są np. Ministerstwo Spraw Zagranicznych oraz Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, których pracownicy często podróżują ze względu na charakter działalności resortów.

Niektórzy ministrowie i szefowie urzędów zwykli wybierać klasę biznes.

Czytaj też: Urzędnicy latają LOT-em taniej

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.