YouTube będzie nowym standardem w rekrutacji?

W 2013 r. na kanale YouTube zostało obejrzanych ponad 12 miliardów filmików. Niektóre firmy zaczynają wykorzystywać potencjał tego serwisu szukając kandydatów do pracy.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

YouTube będzie nowym standardem w rekrutacji?

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

6 lut 2014 10:00


Jak podaje portal Recruiter, Unilever, KFC, Google, Apple czy Heineken to już niektóre z firm, które korzystają z możliwości serwisu YouTube przy prowadzeniu rekrutacji.

Czytaj też: Za kilka lat YouTube będzie kanałem rekrutacyjnym

Heineken odnotował, że dzięki umieszczeniu w serwisie filmiku na temat firmy, liczba wejść na ich stronę z ogłoszeniami o pracę wzrosła aż o 279 proc.

Zobacz: Ta rozmowa kwalifikacyjna stała się hitem. W roli głównej... kura

Alex Lowe, dyrektor w Google twierdzi, że w niedługim czasie tradycyjne CV odejdą do przeszłości, a większość procesów rekrutacyjnych będzie odbywać się przy wykorzystaniu najnowszych technologii, dlatego HR-owcy powinni otworzyć się na zmiany już dziś i poważnie brać pod uwagę YouTube jako jedno z narzędzirekrutacyjnych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.