Wideokonferencje na różne sposoby, ale wszystkie w biznesie

O tym, że wideokonferencje umożliwiają wygodny i szybki kontakt na odległość słyszeliśmy już wielokrotnie. O tym, że gwarantują mobilność, oszczędność czasu i kosztów podróży służbowych – również. Do czego jeszcze można wykorzystać je w biznesie?
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Wideokonferencje na różne sposoby, ale wszystkie w biznesie

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

9 paź 2013 10:26


Jedną z propozycji może być tworzenie komentarzy eksperckich w formie wideowypowiedzi. Tego typu sposób działania to nie tylko pomysł na dzielenie się specjalistyczną wiedzą czy spostrzeżeniami z odbiorcami portali i serwisów intesrnetowych, to również szansa dla firm na podniesienie atrakcyjności swojej strony www.

Zamiast czytać wyczerpujący komentarz, znacznie wygodniej jest go obejrzeć, dodatkowo oszczędzając czas.

Vblog

Wraz z rozwojem blogosfery na popularności zyskuje również vblog, czyli przestrzeń do dzielenia się wszystkim, co dla naszych potencjalnych odbiorców jest ciekawe i ważne, dostępne w formie krótkich filmów. Jak można realizować to wygodnie, nie tracąc na jakości nagrania?

Jedną z możliwości jest wykorzystanie w tym celu właśnie wideokonferencji. Zaawansowane, dostępne na rynku systemy, umożliwiają profesjonalną realizację nagrań i bezpośrednie zapisanie ich w wygodnym formacie, np. mp4.

- W ten sposób przygotowany przez nas wideokomentarz możemy szybko zamieścić w internecie, zyskując tym samym narzędzie promocji, które pomoże w rozbudowie firmowego bloga, strony internetowej czy innego serwisu prezentującego naszą markę - wyjaśnia Jacek Piątkowski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Focus Telecom Polska.

Edukacyjne webinaria i szkolenia

Branżowe, biznesowe, rozwoju osobistego - na rynku szkoleń z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Kilkugodzinne lub kilkudniowe seminaria to świetny sposób na zdobycie umiejętności i poszerzenie horyzontów.

Ta forma pozyskiwania wiedzy wymaga jednak od uczestników poświęcenia czasu, na który wielu z nich, ze względu na obowiązki zawodowe, często nie może sobie pozwolić. Stąd coraz większą popularnością cieszą się webinaria - szkolenia na odległość dla kilkunasto-, kilkudziesięcio-, a nawet kilkusetosobowej grupy.

- Wiele firm, stawiających na edukację swoich potencjalnych lub obecnych klientów, przeprowadza tego typu szkolenia. Dlaczego więc nie organizować ich w formie webmeetingu? - mówi Jacek Piątkowski.

- Poza wygodnym sposobem przeprowadzania spotkania, do którego dołączyć mogą osoby bez względu na odległość, zyskujemy również materiał szkoleniowy, z możliwością powielania na innych nośnikach. Dzięki temu w późniejszym czasie webinarium będzie mogła zobaczyć także kolejna grupa odbiorców - wyjaśnia.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA