Oferty pracy na Twitterze? Headhunterzy wykorzystują każdą szansę

Z mediów społecznościowych w Polsce korzysta już 52 proc. internautów. Z roku na rok przybywa aktywnych użytkowników serwisu Twitter - ich liczba w ubiegłym roku wynosiła ok. 2,5 - 3 mln miesięcznie.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Oferty pracy na Twitterze? Headhunterzy wykorzystują każdą szansę

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

12 lut 2015 14:59


Tak duża liczba osób aktywnych w portalach społecznościowych, daje ogromne możliwości firmom, które na co dzień coraz częściej borykają się z problemem braku talentów.

Dla headhunterów i rekruterów to możliwość dotarcia do kandydatów, zwłaszcza tych z tzw. grupy most wanted, czyli w wieku od 25 do 44 lat. Twitter to również źródło wiedzy o samych kandydatach, jego zainteresowaniach, umiejętnościach czy pasjach.

Media społecznościowe swoją rosnącą popularność w procesach rekrutacyjnych oraz strategii employer branding zawdzięczają głównie dostępności precyzyjnych narzędzi do wyszukiwania i kontaktowania się jedynie z osobami, które są dopasowane do stawianych wymagań.

To przede wszystkim oszczędność czasu rekrutera, który nie traci cennych chwil na preselekcję czy przeglądanie setek CV.

- Pojawienie się nowych technologii oraz dynamiczny rozwój platform społecznościowych takich jak Twitter, spowodował, że pracodawca może dotrzeć praktycznie do każdego kandydata w sieci. Jednak znalezienie prawdziwego talentu stanowi prawdziwe wyzwanie - mówi Bartosz Struzik, dyrektor zarządzający Monster Polska.

Dlatego też Monster Polska wychodzi ze swoimi rozwiązaniami poza stronę internetową i dostarcza produkty pozwalające docierać do kandydatów aktywnie i mobilnie korzystających z mediów społecznościowych.

- Dzięki Monster Twitter Cards nasi klienci mogą automatycznie publikować swoje oferty pracy na Twitterze, urozmaicając zawartość swoich profili - wyjaśnia Struzik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.