Nowoczesne technologie a nawyki pracowników

0 0
Nowoczesne technologie a nawyki pracowników
W większości firm komunikacja wewnętrzna wciąż realizowana jest w dosyć archaiczny sposób. Fot. pixabay

Rozwój technologii informacyjnych i narzędzi IT dostępnych bez konieczności ich instalacji oraz malejące ceny za dostęp do nich powodują, że pracodawcy mają możliwość wykorzystania wszystkich narzędzi, do których przyzwyczajeni są ich pracownicy w codziennym życiu.

Dynamicznie rosnąca popularność portali społecznościowych nikogo już nie powinna dziwić. Na całym świecie, w różnych grupach wiekowych znaczna część komunikacji odbywa się przez takie platformy jak Facebook czy Twitter. Dodatkowo, przybywa coraz więcej użytkowników nowych serwisów, takich jak Snapchat czy Instagram. Istotną kwestią jest również wzrost wykorzystania komunikatorów typu WhatsApp, Facebook Messenger i Viber.

Użytkownicy mają dostęp do wielu nowoczesnych i przyjaznych narzędzi do komunikacji. Rozwiązania te umożliwiają przesyłanie wiadomości, udostępnianie treści, nagrań audio i wideo. Są efektywne zarówno przy komunikacji bezpośredniej, przekazywaniu wiadomości do grup osób jak i podczas prowadzenia dyskusji.

Czytaj też: E-mail umiera. Czas na nowe narzędzia komunikacji w firmach

Poza dostępem do komunikatorów i platform społecznościowych użytkownicy mają coraz lepszy dostęp do nowoczesnych wyszukiwarek oraz serwisów zakupowych. We wszystkich tych narzędziach, najczęściej zaimplementowane są najnowsze standardy i technologie, o wysokim poziomie użyteczności i mnogości oferowanych funkcjonalności.

W zasadzie można zaryzykować stwierdzenie, że współcześnie przeciętny użytkownik internetu ma zapewniony, bez żadnych dodatkowych opłat dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych, które umożliwiają mu łatwe i szybkie komunikowanie się, wyszukiwanie dowolnych treści oraz dostęp do najlepszych produktów i usług. Ta nieograniczona dostępność narzędzi, technologii i informacji skutkuje bardzo szybkim porzucaniem treści i komunikatów, które są nieatrakcyjne lub nieużyteczne.

Jak dostęp do technologii wpływa na nawyki i przyzwyczajenia?

Współcześni konsumenci szybko porzucają przestarzałe lub zepsute urządzenia. Cały system produkcji i sprzedaży jest tak zorganizowany, żeby promować nowe rozwiązania, stare natomiast utylizować. Systemy serwisowania polegają na wymienianiu całych modułów lub znacznych części produktu. W efekcie, cykle życia produktów i usług coraz bardziej skracają się.

SŁOWA KLUCZOWE

 

POLECAMY

KOMENTARZE (2)

  • Muszę odezwać się w tej sprawie. Nam również zależy na jak największej ilości funkcji, a jednocześnie mamy swoje oczekiwania, których nie był w stanie żaden producent zaspokoić . Mam nadzieję, że tej firmie się uda. Kto produkuje ten system? Podasz namiary?
  • Jeżeli pracownicy korzystają z kilku-kilkunastu programów, codzienna praca może być udręką. U nas po wdrożeniu systemu AuraBusiness - zarówno do zarządzania relacjami z klientem, jak i rozliczeń, zamówień i ew. reklamacji, rzeczywistość stała się prostsza, a pracownicy nie musza lawirować pomiędzy systemami i skomplikowanymi nieraz interfejsami.

POLECAMY

  • ZMIEŃ WIDOK:

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Rynek aptek Infodent24 House Market
    Portal Spożywczy Property Design Rynek Seniora Koszyk cenowy Sady Ogrody Centrum Kreowania Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.