Kiedy decydować się na szkolenie pracowników z użytkowania systemów IT?

- Ważne jest odpowiednie umiejscowienie szkoleń w procesie wdrożenia, tym bardziej, jeżeli nowe rozwiązanie IT ma wprowadzić zmiany w procesach biznesowych - radzi Wojciech Czerepak, dyrektor centrum szkoleniowego Comarch.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Kiedy decydować się na szkolenie pracowników z użytkowania systemów IT?

PODZIEL SIĘ


Autor: WNP.PL (JM)

wnp.pl

13 sie 2014 11:06


Zdaniem naszego rozmówcy, wprowadzenie w tę zmianę musi poprzedzać szkolenia. - To wprowadzenie może mieć różną formę, ważne by było skuteczne i dobitne - przekonuje. - Naturalnie może być też częścią samego szkolenia. Dobrze, by zostało to wsparte autorytetem osób odpowiedzialnych za wdrażanie tych zmian ze strony klienta.

Czytaj też: Co daje szkolenie pracowników z zakresu użytkowania systemów IT?

- Dzisiejsze systemy oparte na dobrych standardach ergonomii i user experience załatwiają sprawę dodatkowych szkoleń raz na zawsze, oczywiście do zmiany systemu - uważa Wojciech Czerepak. - Dobrze wprowadzeni w obsługę systemu uczestnicy szkoleń, którzy posiądą poziom nieświadomej kompetencji w jego używaniu, praktycznie niezauważalnie mogą rozpocząć wykorzystanie nowych funkcjonalności wprowadzanych w okresie życia systemu. Problemem może być wprowadzanie zupełnie nowych pracowników do pracy, tu faktycznie pojawia się potrzeba przeprowadzenia dodatkowych szkoleń.

Cały artykuł czytaj tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Katowice 15 listopada 2017

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.