GUS rozbudowuje call center

Damovo Polska za ponad trzy miliony złotych dostarczy dodatkowe licencje dla konsultantów telefonicznych Infolinii Statystycznej uruchomionej przez Główny Urząd Statystyczny.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

GUS rozbudowuje call center

PODZIEL SIĘ


Autor: WNP.pl (WGK)

wnp.pl

18 cze 2015 13:10


Zamówienie wiąże się z realizacją zadań projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej – 2 (SISP-2).

Zadaniem wykonawcy jest konfiguracja Infolinii Statystycznej w ramach funkcjonalności systemu Call Center, a także określenie potrzeb dotyczących infrastruktury serwerowej, którą powinien udostępnić GUS w celu zwiększenia potencjału wydajnościowego wymaganego do prawidłowej obsługi 360 dotychczasowych użytkowników systemu oraz dodatkowych 330 stanowisk Infolinii.

Dodatkowo Call Center ma być zintegrowany z korporacyjnym systemem komunikacji głosowej zbudowanym w oparciu o Lync Server 2013. Damovo Polska dostarczy dla GUS licencje developerskich dla 4 stanowisk programistów oraz zestaw bibliotek programistycznych, umożliwiających tworzenie, rozwój i testowanie aplikacji dla systemu Call Center (w kształcie jaki system ten uzyska po wykonaniu przedmiotu zamówienia). Ostatnie zadanie to szkolenie pracowników.

Cały artykuł czytaj tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA