Grupa Żywiec wdrożyła elektroniczne teczki osobowe pracowników

Grupa Żywiec od kwietnia tego roku korzysta z elektronicznych teczek osobowych pracowników. Rozwiązanie eTeczka wdrożone przez firmę GAVDI Polska usprawniło pracę działu personalnego, pozwalając docelowo na zarządzanie dokumentami osobowymi dla 4,5 tysiąca pracowników w formie elektronicznej.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Grupa Żywiec wdrożyła elektroniczne teczki osobowe pracowników

PODZIEL SIĘ


Autor: Portal Spożywczy

www.portalspozywczy.pl

13 maj 2014 15:25


Grupa Żywiec podjęła decyzję o wdrożeniu rozwiązania Gavdi eTeczka ze względu na trwający obecnie proces przekształcania działu administracji personalnej oraz płac, funkcjonujących w ramach działu personalnego Grupy Żywiec SA, w Centrum Usług HR dla całej Grupy.

Wdrożenie eTeczki rozszerzyło funkcjonalność działającego w firmie systemu SAP HCM. Dzięki temu Grupa Żywiec zyskała możliwość przechowywania elektronicznych kopii wszystkich dokumentów zawartych w teczce osobowej pracownika w formie skanów ich oryginalnych, papierowych wersji.

Każdy z cyfrowych dokumentów jest przypisywany do konkretnego pracownika w systemie do zarządzania kadrami, dając specjalistom działu HR łatwy i bieżący dostęp do teczek osobowych bez potrzeby opuszczania stanowiska pracy, tym samym ułatwiając im codzienną pracę administracyjną.

Projekt skanowania rozpoczął się już w grudniu ubiegłego roku i zostanie zakończony do końca maja 2014. Zeskanowania wymagało 4500 teczek osobowych. Każda z nich zawiera średnio kilkadziesiąt dokumentów, co przekłada się na liczbę około 250 tys. dokumentów, które należy obsłużyć w procesie skanowania z zachowaniem ich systematyki i podziału.

- Do tej pory opieraliśmy się wyłącznie na papierowych wersjach. Dzięki aplikacji eTeczka pracownicy Działu HR mają teraz łatwy dostęp do wszystkich dokumentów przechowywanych w teczce osobowej pracownika, a my zoptymalizowaliśmy koszty związane z ich przetwarzaniem - mówi Grażyna Rzehak, dyrektor ds. personalnych Grupy Żywiec.

Rozwiązanie pozwala nie tylko znacznie szybciej wyszukiwać konkretne dokumenty, ale również weryfikować ich ewentualny brak w teczce osobowej danego pracownika.

To pierwszy projekt zrealizowany przed Gavdi Polska dla Grupy Żywiec. Do tej pory autorskie rozwiązanie GAVDI eTeczka zostało wdrożone także m.in. w GDF Suez Energia Polska i T-Mobile Polska.

Gavdii Polska, należąca do międzynarodowej grupy Gavdi, specjalizuje się w usługach konsultingowych, programistycznych oraz wsparcia aplikacji w obszarze SAP HCM oraz w obszarach powiązanych, takich jak: samoobsługa pracownicza i menedżerska, SAP Enterprise Learning, SAP e-Recruiting, Portal Korporacyjny oraz konsulting technologiczny. W okresie ostatnich trzech lat z usług Gavdi skorzystało w Polsce ponad 90 firm.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.