Asseco wdraża system do zarządzania kadrami w BGK

Bank Gospodarstwa Krajowego uruchomi system do zarządzania zasobami ludzkimi. Bank będzie korzystał z rozwiązania w modelu Software as a Service (SaaS). Za wdrożenie odpowiada firma Asseco.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Asseco wdraża system do zarządzania kadrami w BGK

PODZIEL SIĘ


Autor: WNP.pl

wnp.pl

13 mar 2015 20:12


Jest to pierwsze na polskim rynku wdrożenie tak rozbudowanej i zaawansowanej technologicznie aplikacji kadrowo-płacowej w postaci usługi.

Asseco będzie odpowiedzialne za wdrożenie i udostępnienie kompleksowej usługi informatycznej, wspierającej obszar kadrowo-płacowy w Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK). System będzie dostępny przez przeglądarkę internetową. Umożliwi on ustandaryzowanie procesów kadrowo-płacowych oraz zapewni wysoki poziom ewidencji danych pracowniczych i płacowych oraz zapewni samoobsługę dla wszystkich pracowników BGK. Po stronie Asseco będzie również utrzymanie infrastruktury sprzętowej z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa i dostępności.

Jest to pionierskie na polskim rynku wdrożenie jednego z najbardziej zaawansowanych rozwiązań HR w modelu SaaS. Usługi w całości będą świadczone przez Asseco w oparciu o aplikację Oracle eBS HRMS wraz z wykorzystaniem naszego Centrum Przetwarzania Danych - powiedział Jakub Madej, dyrektor działu w pionie przedsiębiorstw, Asseco Poland. Ten projekt jest też dla nas sygnałem, że sektor finansowy dostrzega liczne korzyści, jakie wiążą się z tym modelem i coraz bardziej się na niego otwiera - dodał.

Czytaj też: Praca w IT na kontrakcie. Nawet 1800 zł na rękę za dzień pracy

- Zakup rozwiązania w modelu SaaS nie wymaga od BGK dodatkowych inwestycji w infrastrukturę IT oraz budowy specjalnych kompetencji - powiedziała Małgorzata Korsakowska-Słowik, dyrektor departamentu zarządzania kadrami, Bank Gospodarstwa Krajowego. Ponadto uzyskujemy dostęp do zaawansowanego oprogramowania i jego aktualizacji. Kwestia serwisu oraz zapewnienia ciągłości działania systemu jest również po stronie Asseco - dodała.

Po zakończeniu wdrożenia bank będzie mógł działać przy wsparciu stabilnego i scentralizowanego systemu, co pozwoli na wprowadzenie nowej jakości w zarządzaniu jego 1300 pracownikami. Asseco ma zaimplementować system w terminie 3 miesięcy. Okres trwania całego projektu to 4 lata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA