Aplikacje mobilne pomagają w pracy. Sięga po nie coraz więcej osób

Indywidualne aplikacje biznesowe dla pracowników to np. rozwiązania dla agentów ubezpieczeniowych, czy aplikacje umożliwiające druk z urządzeń mobilnych. Tylko w USA liczba aktywacji rośnie o 20 proc. z kwartału na kwartał. Nic dziwnego, skoro wspomagają w codziennej pracy.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Aplikacje mobilne pomagają w pracy. Sięga po nie coraz więcej osób

PODZIEL SIĘ


Autor: wnp.pl

wnp.pl

31 paź 2014 9:32


Według prognoz Gartnera, do 2017 r. średnia liczba aplikacji pobierających spersonalizowane dane, przypadających na jednego użytkownika, przekroczy 100, a globalne przychody z tego tytułu będą wynosić 77 mld dolarów.

Aplikacje biznesowe nie tylko ułatwiają organizację codziennych obowiązków, ale również pomagają osiągnąć wzrost wyników, np. w sprzedaży.

Czytaj też: Rośnie zainteresowanie firm aplikacjami dedykowanymi

- Kieruję zespołem projektującym rozwiązania mobilne. Aplikacja dla agentów ubezpieczeniowych wspiera ich w sprzedaży produktów, zarządzaniu bazą klientów czy kalendarzem. Aplikacja ta posiada też niezwykle pomocną funkcjonalność, tzw. Social Media Harvester. Dzięki niej, agent ubezpieczeniowy tuż przed spotkaniem z klientem może sprawdzić o czym pisze i co komentuje jego klient w mediach społecznościowych - mówi Marcin Pogodzik, szef zespołu aplikacji i rozwiązań mobilnych w Capgemini Polska.

Czytaj też: Czy nowoczesne aplikacje i kontrolerzy zastąpią specjalistów HR?

- Takie rozwiązanie przekłada się na poprawę efektywności sprzedaży i doradztwa dzięki bardziej indywidualnemu podejściu do klienta - dodaje.

Aplikacje mobilne mogą też usprawniać pozornie zwyczajne procesy, jak np. druk służbowych dokumentów. Według badań Quocirca, 60 proc. pracowników chciałoby mieć możliwość druku z urządzeń mobilnych. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie są systemy, które w pełni integrują mobilne rozwiązania dla skanowania i pracy w chmurze.

Ponadto pracownikom pomagają też aplikacje wspomagające planowanie podróży służbowych, np. dedykowane liniom lotniczym czy agregujące opinie i oceny wystawiane hotelom, przewoźnikom czy restauracjom.

Możliwości aplikacji są niemal nieskończone, a granicą jest wyobraźnia. Rynek rośnie jak na drożdżach, a wkrótce liczba aplikacji pobierających spersonalizowane dane, przypadających na jednego użytkownika, przekroczy 100, a globalne przychody z tego tytułu będą wynosić 77 mld dolarów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Milka 2015-03-11 23:14:33

Czasem aplikacje albo oprogramowanie przeszkadza i mąci, a czasem pomaga. Ostatnio jestem pod wrażeniem ww.webspread.pl . Zaprojektowałam stronę mobilną swojej firmy i kupon rabatowe dla klientów.

REKLAMA