2013 r. pod znakiem rozwiązań chmurowych i sieci społecznościowych

Nadchodzący rok przyniesie kolejne wyzwania szczególnie w obszarze rozwiązań chmurowych oraz funkcji dotyczących sieci społecznościowych - prognozuje Adam Komorowski, dyrektor działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

2013 r. pod znakiem rozwiązań chmurowych i sieci społecznościowych

PODZIEL SIĘ


Autor: wnp.pl

20 lut 2013 2:19


Nasz rozmówca przewiduje, że praktyka stosowania w biznesie narzędzi społecznościowych znanych z życia prywatnego jeszcze się nasili. - Rok 2013 będzie także rokiem mobilności, ponieważ, jak przewidują analitycy IDC, w br. urządzenia mobilne staną się najczęściej wykorzystywanym narzędziem dostępu do Internetu - zwraca uwagę Adam Komorowski.

Jego zdaniem, praca zdalna coraz bardziej zyskuje na znaczeniu i przestaje być dla firm wyłącznie wyjściem awaryjnym. - Coraz więcej przedsiębiorstw zatrudnia pracowników z innych miast lub pozwala im pracować z domu, oferując narzędzia umożliwiające dostęp do materiałów firmowych, baz danych czy innych zasobów firmy - mówi. - Wraz z chmurą będzie rosło także znaczenie rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo danych przechowywanych w chmurze.

Przedstawiciel Microsoft podsumowując 2012 r., wskazuje, że były to miesiące intensywnych prac nad nowymi rozwiązaniami oraz aktualizacjami dotychczasowych wersji systemów.

- Przede wszystkim wprowadziliśmy nową wersję systemu ERP - Microsoft Dynamics AX 2012, która oferuje rozbudowane funkcje do zarządzania zasobami, większą sprawność operacyjną w kluczowych obszarach firmy oraz możliwości business intelligence oparte na Microsoft SQL Server - mówi Adam Komorowski. - Oprócz tego opracowaliśmy dwie aktualizacje systemu CRM Online. Pierwsza z nich weszła na rynek w drugim kwartale
2012 roku. Cechuje ją spersonalizowana chmura, pełna mobilność i rozszerzone funkcje społecznościowe.

Z kolei grudniowa aktualizacja wprowadza zasadnicze zmiany w sposobie obsługi oprogramowania, nowe narzędzia komunikacji i możliwości współpracy w mediach społecznościowych, a także rozwiązania ułatwiające pracę przy użyciu urządzeń mobilnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA